פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קוס יוון בזבוז של יום חופש ,מאמץ ועצבים.מצאנו בכוחות עצמינו ובדחיפות מלון אחר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הוזמן מלון "ALEXANDRA BEACH ”, בקוס שהוגדר כמלון 4 כוכבים דה- לוקס (להלן- המלון המקורי) והכל ברמה של בית הארחה קיבוציענק והמוני,
והשירות והאוכל היו בהתאם. החדרים עממיים, ישנים, המגבות ישנות, כמעט "מחוקות",
ולא מלון דה לוקס כפי שהובטח
. הכולל את כל המפרט שהובטח


כשהגענו למלון, גילינו חדר קטנטן עם שתי מיטות קטנות לשתינו ושירותים שאף לאדם אחד יהיה קשה לזוז בהם - בלתי אפשרי היה לבלות 4 ימים בתנאים כאלה.
אז איך יתכן שהדקה התשעים הציעה לנו מקום זה?? לפקידת הקבלה ממוצא אירי בשם ויולט פנינו בבקשה להחליף לחדר אחר אך לא היה מקום היא
התחילה לצעוק עלינו
לפני כל הנוכחים כי יש תפושה מלאה במלון ניסיתי להסביר בצורה יפה שאני גם סוכן נסיעות ושלחתי הודעה (תצורף לכתב התביעה )
היא טענה שאף פעם לא קיבלה. ביקשנו לדבר עם מנהל המלון אבל הובהר לנו שהוא לא נמצא ויבוא רק בערב ניסנו לבקש גם לדבר איתו בטלפון אבל ללא הועיל
עלינו לציין שבכל אותו הזמן היינו בקשר טלפוני עם הנציג המקומי של החברה ושל קווי תעופה /הדקה התשעים נתקלנו בבחור צעיר חסר ניסיון כמו כן ניסנו להתקשר לטלפון שניתן לנו טרם יציאתנו
אבל ללא תשובה.(.שומרים את חשבון הטלפון)
מכשביקשנו להתקשר שיחה מקומית מהמלון לנציגהדקה התשעים/ קווי תעופה המקומי נתקלנו בסירוב רק אחרי הפצרות רבות ניאותה פקידת הקבלה לאפשר לנו שיחה בתשלום מלובי המלון.

ניסינו להחליף את המלון דרך "קווי חופשה"/הדקה התשעים אבל ללא הועיל.מכשראינו שהפקידה במלון עוינת אותנו יצאנו וחזרנו יותא מאוחר כי לא אכלנו כל היום משחזרנו מנהל המלון
לא היה ופקידת הקבלה היתה שם שהודיעה לנו שהמנהל לא נמצא עלינו פעם נוספת לחדר והתברר לנו שמישהו שהה שם כל היום ואפילו השאיר סיגריות.
פגשנו בלובי עוד כמה זוגות של ישראלים שהיתה להם אותה בעיה במלון וביחד הלכנו למלון החלופי( השמות שמורים אצלנו להגשת כתב התביעה )שגם ניסו להחליף את המלון
דרך "קווי חופשה"ללא הצלחה



אחרי חזרתנו ארצה ניסנו לדבר עם אסנת השארנו הודעות דרך קארין הדקה התשעים ודרך הסוכן שמכר לנו את החוילה דניאל איזיקוביץ אבל ללא הועיל.
חברת הדקה התשעים היא חברה לא אמינה, לא לוקחת אחריות, לא מספקת את מה שמתחייבת לתת במסגרת החבילה, ולא עונה תשובות ענייניות לתלונות רציניות.
הטענות הנפוצות של חברת הנסיעות במקרה מעין זה, היא כי משרד התיירות המקומי
הוא זה שדירג את המלון, ולכן אם הנוסע רוצה להלין על איכות המלון עליו להפנות את תביעתו
למשרד התיירות המקומי בחו"ל. או באשר לתחזוקת המלון חברת הנסיעות מתנערות בטענה השכיחה
כי היא איננה אחראית לתקלות תפעוליות וכי האחריות רובצת לפתחו של בית המלון.לא יתקבלו הענין זה.

כמו כן פנינו לנציג התירות בשגרירות יוון בישראל נספח התירות הארץ ושלחנו לו פרטים בנוגע למקרה.
הוא הבטיח לעקוב מקרוב אחרי הנושא ויפעל בהתאם עם הרשויות המקומית דרך המשרד המרכזי של החברה ברודס.
[email protected]

עלי גם לצין שכל הארוע צולם ותועד בידיעת המלון מהטלפון ויועבר לעורך דיני אשר רוטבאום. משרד עורכי דין אשר רוטבאום ושות' , העוסק בדיני התעופה ותיירות


תוך בזבוז של יום חופש ,מאמץ ועצבים.מצאנו בכוחות עצמינו ובדחיפות מלון אחר במחיר יותר גבוה. ( להלן- המלון החלופי).
המעבר למלון אחר גרם לנו לבזבז יום חופשה נוסף.
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה