פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה הטעייה, נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.8.12 הזמנו חופשה "חלומית" בעיר אילת דרך סוכנת שלכם גופמן יוליה
לאחר שיחה טלפון ממושכת החלטנו למלון ים סוף כולל טיסות 3 לילות .מתאריך 5.8.12-9.5.12
התיאור הטלפוני של הגברת יוליה היה מדהים ,מלון ברמה גבוהה, מתאים למשפחות , יש סוויטות , וכדומה . מרוחק מהעיר ולא קרוב למרכז ויש תחבורה ציבורית שהמלון מחזיר בחזרה
תיאור זה לא התאים למציאות של המלון בפועל .
שילמתי מיידית העברה בנקאית 2,456 ₪ ו- 5,000 ₪ בכרטיס אשראי 10 תשלומים.

שהגענו למלון בים סוף התברר כי אין פעילויות לילדים ואין צוות בידור . החדרים לא מאובזרים והוא ברמה נמוכה מהתיאור הטלפוני לגמרי
האוכל הוא ברמה ירודה , וכן הילדים משועממים . מייד עם כניסתנו לחדר התקשרנו כדי שיעבירו אותנו למלון של המלך שלמה שהוא אחד ממלונות רשת ישרוטל .

מיידית פינו אליכם טלפונית אבל לצערינו נתקלו מצידכם בהתנגדות שלא ניתן לעבור ורק לאחר יממה פניתי לפקידת קבלה במלון ים סוף למלון והפקידה האחראית דיברה עם הגורמים המתאימים והצלחנו לעבור אבל חלפו יום וחצי ללא הנאה במלון .
אנו מתארחים כל שנה בבית מלון אחר בעיר אילת . ולא נתקלנו מעולם בעוגמת נפש כזאת .
לפני מספר ימים אנו גם שוחחנו טלפונית עם מלון ים סוף והם אישרו את הטענה שלנו ולכן איפשרו לנו לעבור למלון המלך שלמה .הם מודעים לכל המקרה ואפילו רשמנו במכתב אי שביעות רצון שהופנה למנכ"ל המלון .

לאור האמור לעיל אנו מבקשים פיצוי כספי עבור יום וחצי זאת אומרת מרגע הגעתנו למלון ים סוף ועד לרגע העזיבה לחשב חלק יחסי מסך העלות הכוללת ללא טיסות .


טלפון להתקשרות : 052-6955559


כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה