פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חופשה יומיים לפני המועד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.09.12 הזמנתי חופשה למלטה שמיועדת ל7.10.12 מאז ועד היום לא יצרו איתי קשר כלל. רק היום 4.10.12 התקשרה נציגה ואמרה שהמלון מלא ואין מקום ושיש באפשרותי לעבור מלון בתוספת של 124$ לעסקה לאחר שנכנעתי והסכמתי ללא הרבה ברירות בגלל חוסר הזמן חזרו אלי שוב לאחר שעה ואמר שוב שהמלון נחדש גם תפוס ועכשיו עלי לשלם 221$ יותר ממחיר העסקה למלון. לסיכום חברה ללא אמינות כלל יחס מזלזל ופוגע מהנציגים ככל הנראה זוהיא שיטה קבועה אשר לפיה מתנהלת כל החברה. "בדקה ה90 מחכים לדקה ה90 כדי לפוצץ לך את ההנאה" בושה וחרפה שחברה כזאת קיימת בכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה