פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חבילת נופש לברלין בין התאריכים לזוג, במקביל אליי זוג חברים שלנו הזמינו את אותה החבילה באותו הזמן באתר.
בני הזוג השניים קיבלו קיבל שיחה בה מסבירים לו שלא נשאר מקום לדיל שביקש ויוכל לקבל את אותו הדיל ללא העברות (מהשדה למלון) בהפחתה של 170$ מהסכום הכולל, חברנו ביקש מהנציגה שתיצור עמי קשר ונשווה את החבילות , או שלארבעתנו לא יהיו העברות או לכולנו יהיו , היא הסבירה לו שהיא לא יכולה לעשות זאת כי החבילה שלנו לא מאושרת ותאושר רק מחר, אך שאני יכולה לצלצל לשירות הלקוחות ולנסות לבצע מולם את ההחלפה מראש, חייגתי לשירות הלקוחות שם הועברתי בין 4 נציגות, בזמן ההעברות לאחר שכבר הסברתי את הנושא לנציגה , שלחה אליי הודעה שמאשרת את ההזמנה, מיד לאחר מכן היא אמרה שקיבלתי אישור להזמנה וכעת לא ניתן לשנות דבר, הסברתי וחזרתי על כך שקיבלתי אישור לאחר שהמתנתי 30 דק' במעברים בין נציגים ושיחתי היתה חצי שעה לפני זאת כך שהאישור הזה הוא תקלה שלכם, הנציגה הרביעית (אנסטנסיה) ששוחחה איתי בזלזול רב יש לציין , ביקשתי ממנה לדבר עם אחראי והיא החליטה שכדי להתחמק מהשיחה היא שמה אותי על המתנה במשך 15 דק' ואז ניתקה את הקו, צלצלתי שנית ואמרתי לה שעשתה זאת והיא השיבה "את מגזימה זה היה 2 דק' ולא ניתקתי" הסברתי לה שיש מספור דק' על הצג כך שאין לי מה להמציא יתרה מכך אם אתם מציינים שעות שיחה שתסתכל ותראה לבד, לאחר מכן אמרה שתעביר את פרטי למוקד האופרציה, קלרה חזרה אליי ודיברה גם היא בזלזול רב, אחרי שהסברתי לה שאני יכולה לפנות אליה בדיוק באותה הדרך והרמתי את הקול סוף סוף קיבלתי התיחסות כלשהי, לאחר שהיא וכולם לפניה חזרו ואמרו שלא ניתן לשנות את ההזמנה ואני מסרבת "לקלוט את זה". ההזמנה שונתה היא הבטיחה שתצלצל אליי להודיע לי על גובה הזיכוי, כמובן שלא קיבלתי שיחה, בסביבות 21:00 התקשרתי לבדוק מה קורה עם הנושא לפני שהמוקד יסגר היא אמרה שקיבלתי זיכוי של 40$ וההעברות בוטלו, הסברתי לה שזה לא הגיוני שחברינו קיבלו 170$ ואנחנו 40$ לאותו הדיל בדיוק.
קלרה הבטיחה שתחזור אליי ב8 בבוקר, הדגשתי בפניה רק שבאמת תחזור אליי ולא כמו שנעשה עד עכשיו " 8 בבוקר אני כאן ומטפלת בזה" כמובן שכפי שקל לנחש קלרה לא חזרה אליי, צלצלתי שוב ושוב כל פעם קלרה הלכה לרגע, קלרה אוכלת וכו'... עבר יום נוסף והסבלנות שלי פגה ביקשתי שהמנהלת של קלרה תחזור אליי, סטלה חזרה אליי וגם היא בחרה שלצעוק עליי... הנושא כביכול בבדיקה של סטלה. אין בי יותר אמונה בחברה השפלה הזאת.
מעולם לא ראיתי התנהגות כה מבזה מחברה בעלת שם כה גדול.
כספי סוג הנזק :
170$ פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה