|
|
|
|
|
|
הדקה ה- 90 גזל !!!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24.3.13 בשעה 17.19 הזמנתי נופש לקלאב הוטל טבריה ליום המחרת עבור לילה אחד סה"כ עלות 1092 ₪.
בשעה 18.06 (46 דק' בלבד לאחר השיחה הראשונה) התקשרתי לדקה ה- 90 וביקשתי לבטל לאלתר– שם טורטרתי במשך 14 דק' בין שירות הלקוחות ובין נציג המכירות באותו המעמד נמסר לי שההזמנה טרם אושרה על ידי המלון ויחזרו אליי, מה שלא היווה כלל בעיה לגבי ביטול עיסקה שטרם אושרה.
בשעה 18.21 קיבלתי SMS שההזמנה אושרה.
בשעה 18.31 התקשרו ומסרו שהם יבטלו ועלות הביטול הינה 200 ₪, "דמי טיפול" עוד נאמר לי שהחיוב הינו באישור מנהל.
זה הזוי והאטימות של הדקה ה--90 לא ממש עומד בתחרות של שוק התיירות .. לא להתקרב לחברה זו.
18% חיוב על מה ולמה ?? הרי לא נוצר כאן כל נזק לא לקלאב הוטל טבריה ולא לחברת הדקה ה-90
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בדיקת העניין - חיוב לא מוצדק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|