פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול בשעות הבוקר הזמנתי נופש לפראג לחודש אוקטובר במחיר של 6967 ש"ח טיסה + מלון.
בשעות הצהריים התקשרה אליי נציגה של דקה 90 ואמרה לי שיש להם בעיה עם הספק של המלון ולכן עדיין לא הוזמן לנו חדר וזה יסתדר עד סוף היום והיא תיהיה איתי בקשר.
לקראת שעה 5 בצהריים מתקשרת אליי נציגה אחרת בשם הלנה שאומרת לי שלא נותרו חדרים במלון שהזמנתי מכיוון שלא הספיקו לשריין אותם ומציעה לי מלון אחר של 2 כוכבים (המלון שאני הזמנתי היה מלון של 4 כוכבים) ואומרת לי שאו שאני מסכימה לזה או שהיא מבטלת לי גם את הטיסה ואת כל העסקה.
בשעות הערב חבר שלי דיבר עם נציגה אחרת בשם אנסטסיה ולאחר שיחות ארוכות וחוסר הרצון של הנציגה להעביר אותנו למנהל שיוכל לטפל בבעיה שנוצרה אני החלטתי לקחת את הטלפון ולנסות לדבר איתה בעצמי.
כשלקחתי את הטלפון הנציגה אמרה לי שהיא לא מוכנה לדבר איתי, שאני לא משלמת לה משכורת ושאני לא יגיד לה מה לעשות היא גם הוסיפה שהיא כבר 50 דקות איתנו בטלפון ואין לה זמן להתעסק בנו ושיש לה עוד עבודה לעשות. אני הייתי פשוט בהלם, הרי ההזמנה שבוצעה, בוצעה על ידי ובכרטיס האשראי שלי.
לאחר שיחה מאוד ארוכה הוחלט שהמנהל יחזור אלינו היום בבוקר.
כמובן שאף אחד לא חזר. התקשרנו לשירות לקוחות של דקה 90 שבה נדרשנו להמתין על הקו קרוב ל-40 דקות והגענו לאותה הבחורה שטיפלה בנו בהתחלה - רחל אשכנזי. הסברנו לה את כל מה שהולך ומה שהיא הציעה לנו זה להוסיף עוד 173$ ואז יהיה לנו חדר באותו המלון שרצינו מתלכתחילה. רגע אבל אמרתם שיש לכם בעיות עם הספק ולא נשארו חדרים במלון הזה כבר לא? לא קיבלנו תשובה.
דרשנו לדבר עם המנהלת והעבירו אותנו לסיון. הסברנו לסיון את הדיבור שהיה עם הנציגות שלה והצורה בה דיברו איתנו ואת כל השתלשלות האירועים. סיון אמרה שהיא מודעת לזה אבל לא יכולה לעזור לנו בכלום. ההצעה של ה173$ זה מה שיש ואם אנחנו לא מוכנים להוסיף את הכסף היא מוכנה לבטל לנו את העסקה.
אמרנו לה שאנחנו יודעים שהיה אובר בוקינג ושעפ"י החוק הם מחויבים להביא לנו מלון אחר באותה רמה. סיון אמרה שהיא לא חייבת לנו שום דבר ושאנחנו נחליט במיידי אם להסכים או לבטל.
הועברנו חזרה לרחל אשכנזי. לאחר טרטורים וכאבי ראש של יומיים שבו כל נציגה מדקה 90 אמרה לנו משהו אחר לגמרי הבנו שאין לנו ברירה ואם אנחנו רוצים את הדיל הזה נצטרך לשלם.
שילמנו את התוספת של 173$ וביקשנו לשריין לנו חדר וטיסה.
התקבל אישור סופי במייל שהעסקה מאושרת.
לאחר מכן התקבל אצלי בתיבת דואר מייל עם המידע על הנופש שהזמנתי והכרטיסים ומה אני רואה?
הכרטיסים שלשלחו אליי הם כרטיסים לטיסה לקייב ומקייב לאמסטרדאם וההמראה היא מחר (26.7.13)!!!
במשך שעתיים אני מנסה לחייג לשירות לקוחות ולברר איך נעשית טעות כזאת ושיתקנו אותה במיידי וכל פעם שאני מגיעה לנציג הוא פשוט מנתק לי בפנים!!!
נכון לעכשיו אני מחכה כבר 45 דקות על הקו ואף אחד פשוט לא עונה!
אני לגמרי מזועזעת מהיחס ומהשירות שקיבלתי מהעסק הזה ואני יודעת בוודאות שלא אחזור להזמין משם נופשים וכך גם אמליץ לחבריי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה