פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, נתינת מידע כוזב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/04/06 הגענו למלון קלאב הוטל באילת, ע"י סוכן הנסיעות הובטחו לנו חדרים צמודים הזמנו 3 חדרים, נמסר לנו שניתן גם במלון עצמו לעדכן על תוספת של אדם לחדר עד 5 נפשות, הובטח לנו שירשם שאנו מגיעים מרחוק ועם ילדים ומאוד מבקשים את החדרים מוקדם.
שום דבר ממה שהובטח לא היה ולא קרה.
בנוסף היה בלתי אפשרי להשיג את הנציג לא היה עם מי לדבר, את הכסף לקחו בלי בעיה.
מותר לציין ששתיים מהעסקאות שולמו באותו כרטיס אשראי שהובטח שעסקה אחת זה רק לביטחון ובכל זאת ירד תשלום והיו צריכים לזכות וכו'.
חבל שזה השרות והיחס שנותנים.
צר לנו מאוד שהבטחות יש בשפע, אך שום דבר לא מתקיים.
אנו ככל הנראה לא נזמין יותר מהדקה ה- 90 לצערנו למרות שזו אינה פעם ראשונה זו פעם שלישית ברציפות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה