פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירור חייו של מבטל עיסקה נושא התלונה:
רצאבי יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבקש לגולל לפניכם את קורותיי עם חב' נופש ישיר :

בתאריך 23/3/2006 רכשתי דרכם כרטיס הלוך ושוב לתאילנד עם חב' התעופה רואיל ג'ורדניאן ,עם סוכן שלהם בשם גורי .
בשל נסיבות אישיות ומצערות נאלצתי לבטל את העסקה , גורי אמר לי לשלוח פקס חתום ובו להצהיר על כוונתי לבטל את העסקה ביודעי כי אחויב בדמי ביטול ע"ס 100 דולר .
וידאתי כי פקס חתום הגיע למשרדי נופש ישיר בתאריך 2/04/2006 .
לאחר כשבועיים ביררתי עם חב' האשראי וחברת האשראי עדיין לא קיבלה מנופש ישיר בקשה להפסקת התשלומים -4 סך הכל .כמו כן התשלום השני מתוך 4 עמד לרדת גם הוא .
דיברתי עם סוכנת נופש ישיר בשם ויקה והיא טוענת שזה לוקח זמן כדלקמן ...:
1.חודש עם שחב' התעופה מעבירה זיכוי לנופש ישיר .
2.עוד חודש עד שנופש ישיר מעבירים זיכוי אלי .
סך הכל 60 יום.

הודעתי לסוכנת כי הדבר ממש לא מקובל עלי , איני צריך לתת לנופש ישיר ולחב' התעופה אשראי על חשבוני .
לאחר פניה לשירות הלקוחות הפנו אותי לטיפולו "המסור " של מנהל המשמרת מר שרון שגיא .
שרון נתן לי את אותו הסבר מלומד "שככה מקובל בענף התיירות והעיכוב בהעברת הכסף הוא חוקי ".גם מנהלו מר יניב נתן את אותו הסבר "משכנע .."
בין לבין נפלו חגים (פסח שבועות וכו...) שבניהם ניסיתי לקבל תשובה מה הסטאטוס הביטול
ובפעמים המעטת שהצלחתי לעבור את חומת המוכרנים הובטח לי כי העניין בטיפול ולוקח זמן
עד שחב' התעופה נותנת אישור (למתווך-נופש ישיר ) ומעבירה את הכסף .
מעניין שהמתווך-נופש ישיר , מוריד את הכסף מהר מאוד שמתבצעת העסקה ...
התחננתי למר שרון שגיא שנופש ישיר תיתן הוראה לחב' האשראי לעצור את התשלומים ,
שכן גם שרון שגיא הודה באזני כי חב' התעופה כן קיבלה את הודעת הביטול מנופש ישיר
אך שרון הודיע לי מפורשות כי התשלומים ימשיכו לרדת עד שחב' נופש ישיר תקבל את הכסף מחב' התעופה .
היום בתאריך 13/06/2006 סוף סוף ראיתי כי התשלומים נעצרו לאחר תקופה של למעלה מחודשיים !!!!
שוחחתי שוב עם נציגת נופש ישיר בשם אבישג מדוע אני לא מקבל צ'ק זיכוי על 2 התשלומים שכן ירדו מחשבוני בניכוי דמי ביטול.
לאחר חקירה מלומדת והסברים אינסוף נאמר לי שהצ'ק מוכן , לשאלתי למה מחכים בכדי לשלוח אותו אלי , אמרה לי אבישג כי צריך לוודא את הכתובת למשלוח ....ולכן הצ'ק לא נשלח .
מיותר לציין כי אם לא הייתי מתקשר בפעם ה-1000 לא היה נשלח הצ'ק .
נכון לעכשיו הצ'ק עוד לא הגיע לידי .
מסכת הייסורים לא הסתיימה , כשביררתי עם אבישג מה שער הדולר לפיו אני חויבתי ולפיו זוכיתי נאמר לי בזאת הלשון : 4.7 ש' לדולר במעמד החיוב ו-4.4 ש' לדולר על פיו חושב הזיכוי
לשאלתי איך חושב שער הזיכוי נאמר לי כי יום כתיבת הצ'ק קובע את שער הדולר לפיו אזוכה .
התלוננתי בפני אבישג כי יום הביטול היה בתאריך 2/04/2006 וכי זהו התאריך לפיו היה צריך להיקבע שער הדולר לזיכוי החשבון , כל תחינותיי עלו בתוהו , אבישג נתנה לי את מס' הטלפון של שירות הלקוחות ....
בסיכומו של דבר הפרשי השערים השערורייתיים שנקבעו בצורה דרקונית בתוספת דמי הביטול הגיעו לכדי 150 דולר .

נכבדי !
איך מתגוננים בפני השערורייה הזו ?
האים זה חוקי ?
האם אני זכאי לפיצוי בגין מסכת ההתעללות הזו ?
האם אין ביטולים הם חלק משגרת העסקים בדיוק כמו ביצוע עסקאות ?
מדוע אני צריך לשמש כחב' אשראי של איש אחד ולתת אשראי לנופש ישיר ולרויאל ג'ורדניאן ?


אני רוצה לציין (בזעם )כי נאלצתי בכל פניה לספר את כל הסיפור מהתחלה ועד סופו עד שהמוכרנים הואילו בטובם להעביר אותי הלאה , כמו כן המוכרנים באדיבות הבטיחו שנציג יחזור אלי אך הוא לא חזר ברוב במקרים ..
מיותר לציין כי לא אעשה עסקים לעולם עם חב' נופש ישיר / איסתא .

אנא עיזרו לי והזהירו אחרים !!!




כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה