פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ואי ביצוע האפשרות המפורטת באתר נושא התלונה:
כהן סיון שם/כינוי:
‏שבת ‏17 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אתר אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 16.6.06 הזמנתי טיסה לשני אנשים לאמסטרדם, הולנד, דרך אתר האינטרנט של חברת איסתא. כתוב באתר שרק כשנציג מתקשר, העסקה תהיה מאושרת. אין בעיה.. הזמנתי וכמובן תכננתי את הטיול שלי בהתאם לתאריכי הטיסות (שהרי אם טיסה מפורטת באתר, הגיוני שתהיה זמינה, ואילו הסוכן אמור להתקשר ע"מ לאשר שפרטי כרטיס האשראי נקלטו והכל עבר כשורה.
בתאריך 17.6.06 התקשרה אלי נציגה בשם אירנה, ואמרה לי שיש רק מקום אחד בהזמנה המחיר הזה, ואם אני רוצה להזמין עלי להוסיף עוד 30$ לכרטיס אחד.
כמובן ששאלתי אם יש אפשרות לסדר את העניין- הלא באתר מופיעה הטיסה ולא מצויין שיש רק עוד מקום אחד בשום מקום. אירנה "נפנפה" אותי כשהיא אומרת שאם אני לא רוצה- נבטל את ההזמנה ויום טוב לי.
האם זו הדרך של איסתא להבריח לקוחות? חבל מאוד! הייתי מצפה שאם נשאר מקום אחד בלבד, שהעניין יהיה מצויין באתר.
חבל מאוד שאני צריכה להתאכזב כך משירות לקוחות של חברה כ"כ גדולה, מה גם שעד כה לא היו לי איתם בעיות מעולם.
היחס והטון של אירנה היה פוגע (והיא גם לא ניסתה לעשות דבר ע"מ לסייע לי), ועצם האכזבה ממש הוריד לי את החשק.
פרטים:
אני אמורה לטוס ב-14.9 ולחזור ב-23.9, מחיר ההזמנה היה אמור להיות 449$ לאדם. מס' ההזמנה היה 12493.
ביקשתי מאירנה לשלוח לי אימייל ביטול על ההזמנה (שהרי בידיהם פרטי כרטיס האשראי שלי!!), והיא אמרה שתשלח מיד. כמובן שעדיין לא קיבלתי את הביטול.
מצפה לתגובה מהירה, לפחות זה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסדרת העניין! פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה