|
|
|
|
|
|
חוסר שירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סניף אוניברסיטת בן גוריון בנגב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התבקשתי לברר כרטיס טיסה עבור אח שנמצא בדרום אמריקה במהירות. התקשרתי לאיסתא ביום ד' פעמיים כאשר הבטיחו לי שיחזרו אלי. כמובן שלא חזרו אלי במהלך אותו היום. ביום חמישי התקשרתי מס' פעמים והדגשתי שהנושא דחוף ואני חייבת לברר על כרטיס הטיסה. בפעם הרביעית שהתקשרתי ענתה לי המוקדנית (בצורה חצופה) כי היא העבירה את הפניה ויחזרו אלי בוודאות עד 18:00 לא זכיתי לטלפון או תגובה. כחברה העוסקת בשירות לקוחות זה ביזיון כל צורת הטיפול שם שגויה ואני לא ממליצה להיעזר בשירותיהם.
|
לוודא שנענים לפניות הלקוחות ולדבר בצורה הולמת למתק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|