פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות למכתב תלונה על חוסר שביעות רצון מהשירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי היא כפולה . הזמנתי נופש ירח דבש מחברת איסתא- שירות האינטרנט הסברתי לנציג את רצוני ואת הדברים החשובים לי בחופשה. בין הפרטים הדגשתי לו כי אני ובעלי שומרי שבת ומאוד חשוב לנו שלא יווצר מצב שנצטרך לנסוע בשבת. (הטיסה בחזור היתה ב1 בלילה טסנו לקוסטה בראווה) הסוכן תיאר המלון בתיאורים שכבר חשקתי לרכוש שם יחידת נופש וכמו כן הרגיע אותי ואמר שאין מצב שההעברות יהיו בשבת . סמכתי על הסוכן שכן איסתא היא חברה בעלת מוניטין ואמינה (כך חשבתי). לצערי הרב ירח הדבש שלי ממש לא היה קרוב למה שציפיתי המלון היה מזעזע, ומה שחששתי קרה הטיסה יצאה מברצלונה ונאלצנו לנסוע בהעברות בשבת (אין רכבות בשעות הערב בסוף השבוע). חזרתי מאוד מאוכזבת מהחופשה החלומית שתיארו לי והחלטתי לרשום מכתב תלונה . ב17/7/05 פיקססתי לאיסתא את מכתבי ווידאתי כי הוא התקבל . לאחר מס' ימים חזרה אלי נציגה בשם שרון אשר אמרה לי שיש קצת עומס במחלקת תלונות (מעניין למה?!) ותשובה תתקבל תוך 80 יום למרות שנדהמתי מזמן הסבב המוגזם לחלוטין המתנתי בסבלנות בתאריך ה12/10 פניתי שוב לחברה איסתא לברר מה קורה לגבי תלונתי שם ענתה לי נציגה אחרת ואמרה שהנושא נמצא בטיפול של שרון והיא תשאיר לה הודעה לחזור אלי . המתנתי עוד מס' ימים היום חזרתי שוב למוקד תלונות לקוחות גם הפעם ענתה לי נציגה אשר השאירה אותי זמן רב על המתנה כדי לבדוק מה בדבר התלונה ולאחר אמרה לי כי הנושא עדיין בטיפול ושהיא מאמינה שיש כבר תשובה אבל שרון תהיה מאוחר יותר בעבודה והיא תדאג שהיא תחזור אלי היום.היום ה31/10 וטרם קיבלתי תשובה או טלפון משרון , אז השאלה היא מה עוד צריך לעשות כדי לקבל שירות מינימלי ומענה לתלונה מאוד חמורה שלא ברור לי מה כל כך גורם להתעלמות של 3 וחצי חודשים האם זה לא מספיק זמן לבדוק את המקרה??
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה