פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבזה של עובדת חברת איסתא במוקד הזמנות נופש בארץ נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתחילת השבוע, הזמנו כשמונה חדרים למלון לאונרדו חיפה דרך סוכנת בשם פנינה. את ההזמנה מולה ביצעה בחורה בשם קרן אשר התקשרה למוקד חברת איסתא. פנינה נתנה לקרן את מספר הטלפון הנייד שלה ואמרה לה להעביר אותו לכל אחד מהזוגות ע"מ שיתקשר אליה להזמין חדר עם הכ"א האישי שלו (המספר שקיבלנו הוא 052-*********).
ההזמנה בוצעה ועברה חלק. כעבור יומיים (ביום רביעי) התקשרתי אליה כדי לברר האם נשארו חדרים נוספים כי זוג נוסף שוקל אם להצטרף אלינו ובנוסף אני מעוניינת לשדרג את החדר שלי לסוויטה.
פנינה אמרה שיש חדרים ושאדבר איתה ביום חמישי בבוקר כי היא לפני תזוזה הביתה.
ביום חמישי בבוקר התקשרתי אליה לנייד (בשום נק' זמן היא לא אמרה שזה הנייד האישי שלה ולא שייך לאיסתא) ואמרתי שכרגע אנחנו לא צריכים חדר נוסף, אבל אני עדיין מעוניינת לשדרג את החדר שלי, היא אמרה שהיא צריכה את הנייד/ת"ז של קרן (הבחורה מולה ביצעה את ההזמנה) ושזה קצת מסובך וביקשה שאתקשר אחרי 14:00 וכך עשיתי, אולם כשהתקשרתי היא אמרה לי שהיא מאוד עסוקה ושהיא תחזור אלי... מאותו רגע אני במרדף אחרי הסוכנת פנינה!
התקשרתי כעבור שעה, לא ענתה, התקשרתי ממספר חסום - לא ענתה ורק כשחברה התקשרה ממספר אחר היא ענתה ואמרה לה שהיא מבטיחה שתחזור אלי עוד היום, מקסימום ביום שישי - פנינה לא חזרה!
ביום שישי בשעה אחת, התקשרתי מהנייד שלי לפנינה והיא לא ענתה, רק כשהתקשרתי ממספר אחר ענתה. אמרתי שלום ושזו אור-לי שמתקשרת אחרי שהבטיחה לי אתמול שתחזור אלי ולא חזרה, היא אפילו לא זכרה במה מדובר. כשהזכרתי לה היא ענתה "מה לעשות, הייתי עסוקה" ואפילו לא טרחה להתנצל. כתגובה שאלתי אותה האם זה שהיא כבר עשתה מולנו את העסקה וקיבלה את הכסף מקנה לה את הזכות להתנהג כך והיא ענתה "תגידי, את מקשיבה לעצמך?!" עניתה שזאת חוצפה לדבר ככה ולהתנהג בצורה הזו והגברת פשוט ניתקה לי את הטלפון בפנים באמצע משפט. כשהתקשרתי שוב (בשלב זה עוד חשבתי לתומי שהשיחה התנתקה) היא פשוט לא ענתה!
שלחתי לה הודעה ומכאן פינג פונג של הודעות ברמה מאוד נמוכה. אשמח לצלם את מסך הטלפון ולשלוח אליכם. בהודעה שלי הבהרתי שאין בכוונתי לוותר על התנהגות כזו מצד עובדת חברת איסתא ושזו חוצפה שהיא ניתקה לי בפנים והיא ענתה שמותר לה לנתק לי את הטלפון בפנים כי זה הטלפון האישי שלה ולא של איסתא. ואני כתגובה עניתי שאני לא אמורה לדעת שזה הנייד האישי שלה ושהיא זו שנתנה אותו במסגרת העבודה ומבחינתי היא מייצגת את חברת "איסתא". הגברת המאיימת הורתה לי "תגידי לבחורה שהזמינה אצלי שתתקשר אלי עכשיו" - פנייה ברמה נמוכה כאילו אני עובדת אצלה.
אני מעולם לא התנהגתי לנותן שירות כאילו קניתי אותו ואני לא מוכנה שנותן שירות יתנהג כך כלפיי. מבחינתי היא מייצגת את חברת איסתא וכנראה שהיא ממש בטוחה שם במקומה אם הרשתה לעצמה לדבר כמו שדיברה ולהתנהג כמו שהתנהגה.
אני מעוניינת להבהיר שאין בכוונתי לעבור בשתיקה על ההתנהלות הזו וכשכתבתי לה את זה שלא אוותר ואתלונן כתבה בזלזול "אל תוותרי" "חצופה".
ביום שישי הבא 1-2/11 קבוצה של 8 זוגות אמורים להגיע למלון וממש מאוכזבים שזו החברה דרכה סגרנו את העסקה וזו רמת השירות שעובדת החברה הנ"ל נותנת.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות מצד אותה עובדת והמשך טיפול ראוי בכל אחד מחברי הקבוצה ודאגה שנהיה שבעי רצון מעל למצופה מכל מה שקשור לאיסתא ולתייוך שלה עם המלון. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה