|
|
|
|
|
|
הטעיה משמעותית של נציגה ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציגה חזרה אלי בעקבות חיפוש של י באתר האינטרנט. הסברתי לה שאני רוצה לחכות עוד כמה זמן כי יש מישהו אחר באיסתא שמנסה לתת לי הצעה זולה יותר. הנציגה ענתה שזה לא משנה ותמיד אפשר לשנות ושאתן לה את פרטי הכרטיס אשראי כדי שתישמר לי ההזמנה. עכשיו התברר לי שאי אפשר לעשות שינוי ולתת לי מחירים אחרים. אני רוצה לבטל את העסקה אך נציגה טוענת שאני חייבת בדמי ביטול. אני לא מסכימה לשלם שום דמי ביטול בגלל הטעיה של נציגה שכנראה רק ראתה את העמלה שלה מול העיניים ולא אותי. במיוחד לאור היחס הגרוע שלה והחוצפה שלה כשדיברה איתי לאחר ההזמנה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|