פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה שלא נענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.8.14 שלחתי מכתב תלונה לאיסתא וקשרי תעופה בגין מחדלים שהיו בנסיעתי לקוסטה ברווה עם בעלי וזוג נוסף ששהו איתנו. הנסיעה הייתה בין התאריכים 7.8-12.8.14. עד היום (3.9.14) לא קיבלתי שום מענה. ההתעלמות טוטאלית. יש לציין שאת המכתב תלונה שלחתי בכל אמצעי המדיה: פקס מייל באתר ובפייסבוק
בזבוז כסף, טרחה וזמן סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה