|
|
|
|
|
|
מכתב תלונה שלא נענה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.8.14 שלחתי מכתב תלונה לאיסתא וקשרי תעופה בגין מחדלים שהיו בנסיעתי לקוסטה ברווה עם בעלי וזוג נוסף ששהו איתנו. הנסיעה הייתה בין התאריכים 7.8-12.8.14. עד היום (3.9.14) לא קיבלתי שום מענה. ההתעלמות טוטאלית. יש לציין שאת המכתב תלונה שלחתי בכל אמצעי המדיה: פקס מייל באתר ובפייסבוק
|
בזבוז כסף, טרחה וזמן |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|