פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא ניתן- ולא הוחזר עבורו כסף נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8 תא כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. אני לצערי הזמנתי איסתא בתאריך 27/5/2015חבילה הכוללת מלון+טיסה+העברות+ביטוחים לחו"ל. שילמתי סכום שערורייתי של 18000 שקלים ל 4 אנשים וכל זאת על מנת למנוע בעיות ואי נוחות כי נסעתי עם אימי בת ה - 80 .בהלוך היה מצויין חיכה לנו נהג מהחברה ונתן שירות מצויין . מאחר והחברה המסיעה היא אותה חברה בהלוך ובחזור חשבנו שהכל בסדר יהיה גם בחזרה. גם בוואוצר כתוב שאין צורך להתקשר לחברה המסיעה. שעת האיסוף בוואצ'ר עד 18:30-הנהג לא הגיע. חיכינו עד רבע לשבע כמעט והגיע נהג עם רכב מלא ועם רק 2 מלקומות פנויים .הנהג צרח באיטלקית ,אמר שאין מה לעשות ופשוט נסע משם. התקשרתי לטלפון החירום המופיע בוואוצר - לא עבד!!!טלפון בארץ - אין מענה!!וההינו מאוד לחוצים לטיסה נאלצנו להתחנן בעל המלון שיזמין בדחיפות מונית פרטי. שילמתי 80 יורו למונית פרטית וברשותי קבלה .הגענו בקושי לשדה התעופה ואם תהליך הבידוק הארוך באל על היינו מחמיצים את הטיסה אם לא היה עיכוב במטוס הרבה עוגמת נפש ועצבים נגרמו לנו בשל העברה הכושלת ששלכם וכל זאת לאישה בת 80 שנאלצנו לטלטל הלוך ושוב מהמלון עם מזוודות.
אני דורש את כספי העברה +פיצוי הולם .
כספי סוג הנזק :
החזר עבור מונית שלקחתי+פיצוי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה