פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמים וזלזול מצד מנהלת שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/06/06 פניתי לנציגת שירות לקוחות של וואלה טורס שעובדת במשותף עם איסתא וסגרתי על נופש באילת בין התאריכים 17/06 - 14/06 לציין כי כל מה שנסגר ביני לבין נציגת השירות התברר לאחר מכן כשקר ו"טעות" של נציגת השירות למזלי ביקשתי שיפוקסס לי טופס ההזמנה ואכן קיבלתי לידיי ואף חתמתי והשבתי לסוכנת חזרה. סגרנו על סופ"ש במלכת שבא על בסיס חצי פנסיון, ב- 6 תשלומים ולהפתעתי כאשר הגעתי למלון התגלה לי כי מגיע לי רק לינה + ארוחת בוקר מיהרתי להוציא את טופס ההזמנה שברשותי והמלון ערך בירור מול הסוכנות נסיעות מכאן התחילה החופשה שלי בעוגמת נפש, עצבים, עלבון. במקביל עם המלון ערכתי גם אני בירור עם הסוכנות נסיעות וקיבלתי רק תשובות מתחמקות יחס של זלזול ולבסוף כאשר המנהלת עינב בואילה בטובה לענות לשיחותיי היא דיברה אליי בליגלוג, זלזול ועלבון - שלא יאה למנהלת שעובדת עם לקוחות לדבר ולהתנהג כך ועוד לציין כי האשמות הופנו אליי שכביכול אני משקרת למרות שהכל סוכם ונכתב שחור על גבי לבן. השיחה עם המנהלת גלשה לטונים גבוהים והחופשה השנתית שהייתה אמורה להיות נחמדה התחילה ברגל שמאל ובסיוט של ממש. ובנוסף לאחר החופשה נדהמתי לגלות שחוייבתי ב4 תשלומים במקום ב6 תשלומים מה שמוכיח שכל הטופס עצמו מלא בטעויות מצידם.
לאחר החופשה ניסיתי לברר אל מי אפשר לפנות בתלונה ולא היה עם מי לדבר עד ששלחתי מכתב למנהלת שירות לקוחות של איסתא שעובדת במשותף עם וואלה טורס ושהתשלום של החופשה בוצעה לידם אך לא היה כל מענה וכל טיפול במכתב. אבקשכם לפנות אליהם בבקשה לטיפול העניין או להפנותי לגורם המטפל הנכון (חוץ מהמנהלת עינב).
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה