פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שהפכה לסיוט גדול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כירטוס: לאחר בעיות בכירטוס הגענו לטיסה ושמנו לא מופיע ברשימת הטסים-נאמר לנו כי לא נוכל לטוס ונצטרך לחזור הביתה!
המלון: קיבלנו מלון שלא רצינו ובתוספת מחיר. רמת המלון קטסטרופלית, דוגמא אחת מיני רבות-התעוררנו בבוקר כל החדר מוצף במים והחפצים שלנו ספוגים במים מעופשים.
יחס החברה: משפיל-שלחתי מכתב רשום בצירוף מסמכים בחודש מרץ. שלחתי תזכורת בחודש יולי - עד לרגע זה לא זכיתי לתגובה !!!
פיצוי: אני דורש פיצוי נאות על ההפסד הכספי, המתח והעצבים, עגמת הנפש וההשפלה שנגרמו לי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי נאות על הפסד כספי,עגמת נפש,עלבון,השפלה מתח ו פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה