חופשה שהפכה לסיוט גדול |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 מרץ 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כירטוס: לאחר בעיות בכירטוס הגענו לטיסה ושמנו לא מופיע ברשימת הטסים-נאמר לנו כי לא נוכל לטוס ונצטרך לחזור הביתה!
המלון: קיבלנו מלון שלא רצינו ובתוספת מחיר. רמת המלון קטסטרופלית, דוגמא אחת מיני רבות-התעוררנו בבוקר כל החדר מוצף במים והחפצים שלנו ספוגים במים מעופשים.
יחס החברה: משפיל-שלחתי מכתב רשום בצירוף מסמכים בחודש מרץ. שלחתי תזכורת בחודש יולי - עד לרגע זה לא זכיתי לתגובה !!!
פיצוי: אני דורש פיצוי נאות על ההפסד הכספי, המתח והעצבים, עגמת הנפש וההשפלה שנגרמו לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי נאות על הפסד כספי,עגמת נפש,עלבון,השפלה מתח ו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|