תקלה באתר שגרמה לשינוי במועד הטיסה עליו מחייבים אותי 300 דולר ! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 נובמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
זבוטינסקי 80 פינת הזוהר 1 |
כתובת: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה ל 10.12 הזנתי אשראי הקשתי אישור אך הגעתי לדף eror לחצתי רענון ומועד הטיסה השתנה לבעוד שבוע (מה שלא הבחנתי בו כי מבחינתי התאריך לא אמור להשתנות והשתנה עקב תקלה באתר !, לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מנציגה, שבישרה לי שההזמנה נכשלה מכיוון שהמחיר המבוקש נתפס (?!?) ויש להוסיף 35 דולר , כאשר חזרה איתי על הפרטים ואמרה לי נובמבר , אני ציינתי בפניה דצמבר כן ? אז היא ענתה כן כן דצמבר. הוספתי 35 דולר. למחרת התקשרתי להוסיף מזוודה בתשלום ונתבשרתי שהטיסה היא לבעוד 6 ימים כשביקשתי לשנות לתאריך הנכון נתבקשתי להוסיף 300(!!!!!) דולר !, מדוע אני צריכה לשלם על טעות ושגיאה אצל איסתא ???
|
300 דולר |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי על 300 דולר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|