פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת חבילת נופש לא מותאמת לצרכי משפחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במאי השנה סגרתי חופשה משפחתית ליוון דרך איסתא (בשיתוף שטיח מעופף)
בתחילת פנייתי ציינתי שאני מחפשת חופשה ספציפית המותאמת לילדים בגילאים 9, 7, 1.
בפנייתי אל הנציג ציינתי באיזה מלון אני מעוניינת, אך המלון לצערי היה בתפוסה מלאה בתאריכים שביקשתי והנציג הציע לי
אלטרנטיבות אחרות.
הנציג הציע לי את מלון רדיסון בלו, כאשר הוא מפאר את המלון ומציג אותו כמלון הכל כלול, עם פארק מים לילדים וזאת בידיעה שהמלון אינו מותאם לילדים.
עבור החופשה הזו, שילמתי סכום לא מבוטל של כמעט 20 אלף ש"ח.
בהגיענו למלון, נוכחנו לדעת שהמלון לא כולל פארק מים, אלא 3 מגלשות בלבד ולא הכל כלול, ללא פעילויות המותאמות לילדים,
בפועל לא התאפשר לנו להנות ממסעדות המלון וביקשו מאיתנו תוספת תשלום, מה שהותיר לנו שימוש רק בחדר אוכל אחד וברביקיו.
עוד אציין, כי האוכל היה מתחת לכל ביקורת ולילדיי לא היו אופציות רבות.
יחד עם זאת המלון מתחזק ברים שלא ניתן להכניס ילדים, אלא למבוגרים בלבד (מזכירה שבאתי לחופשה עם הילדים).
הבר נסגר ב 23:00 ולא ניתן להזמין שתייה אחרי וגם בזמן הזמנת שתייה ישנה הגבלה על סוג השתייה (לא ניתן להזמין כל דבר).
רשת הוואי פאי במלון לא איפשרה קליטה נורמלית וגם שם נאלצנו לשלם עבור סים לגלישה במקום.
מראש הצהרתי שאני מגיעה עם תינוק, עבור קומקום לחימום מים, ביקשו ממני תשלום כפקדון וגם לאחר הפקדת פקדון, לא ניתן לי ביום הראשון קומקום נורמלי לחימום מים ונאלצתי לתת לתינוק פורמולה עם מים פושרים.
לאחר היום הראשון שבו הבנתי שהמלון לא עונה לצרכינו, פניתי לנציג בהודעות כיוון שלא הייתה לי אפשרות חיוג.
הנציג טען שהוא העביר את בקשתי לשרות הלקוחות, עוד ציין שנציגה של השטיח המעופף מסתובבת במלון וצריך לפנות אליה.
פניתי לנציגה מהשטיח המעופף (שאגב, לא נמצאת במלון קבוע לתת מענה במקרים כאלה) והיא הצדיקה כל טענותיי וביקשה ממני לכתוב בהודעה את כל תלונתיי והיא תעביר הלאה.
מאז ניסיתי להשיגה ללא הצלחה, לא חזרה אליי ולא הגיבה להודעותיי.
לסיכום, כל מה שביקשנו הוא בסך הכל לצאת לחופשה משפחתית עם הילדים ולהנות.
אני ומשפחתי חזרנו מאוכזבים מהחופש ומרגישים שנעשה לנו עוול וניתן לנו משהו שלא ענה על צרכינו כלל.
אני מבקשת התייחסות לתלונתי וטיפול ראוי בתלונה.
תודה מראש,
לימור
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה