פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיל שהופיע באתר וכשרציתי להזמין לא נתנו לי אותו נושא התלונה:
נעים בת אל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מוקד איסתא תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חישפת דיל ל 7 אנשים,
מצאתי דיל באתר של איסתא, הדיל הייה 641 ללילה לאדם לחדר חצי פנסיון.
התקשרתי כי רציתי להזמין,אך התשובה שקיבלתי בהתחלה שאני לא הראשונה שרואה את זה וכנאה יש בעייה עם האתר. לאחר כמה שעות שהבטיחו שיחזרו אלי אני חזרתי אליהם ודיברתי עם נציג שירות בשם נועם,בהתחלה נועם הייה חמוד וחייכן לשיחה אך ברגע שאמרתי שאני רוצה את המחיר שאני ראיתי מייד נהיה תקפן ואר שיחזרו אלי התעקשתי שאני רוצה לדבר עם מנהל באותו רגע,הוא העבר לי את מנהל המשמרת-שהייה גס רוח,לא נותן שירות,צועק ותוקף (של המנהל משמרת גיא) הוא הטיח בי שאני שקרנית ואין מה לעשות ביקש שהשלחלו צילום מסך למייל של הדיל שראיתי כששלחתי לו והוככחתי לו הוא טען שזה החל מ..והוא לא יכול לעשות כלום ושאם אני רוצה להזמין אז להזמין ואם לא אז להתחחף יש עוד הרבה מקומות להזמין זו הייתה התשובה שלו.
שאלתי מה יש לו להגיד על התצלום הוא אמר שאין מה לעשוות שוב,כשהתחלתי להסביר לו שאננו 7 אנשים שמאוד רוצים לסגור ושיבדוק או יתן לי לדבר עם המחלקה של האתר הוא צעק והתחיל לזלזל בי "טוב טוב אין מה לעשות זה מה שיש,את מבזבזת את הזמן שלך ושלי,ושוב טוב טוב יאללה ביי" מצטערת אך זה לא שירות של נציגי שירות ובטח ובטח לא שם מהנל משמרת,יש לציין שכל השיחות מוקלטת ויש את התצלומי מסך של הדיל!
מקווה לקבל טיפול אולם ומסור!
זהירות איסתא זה פשוט פח!
עלבון סוג הנזק :
לקבל את המחיר שרשום באתר! לתת שירות יותר טוב! פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה