פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא משביע רצון!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בין 6 ביולי ל12 ביולי 2006 (טרי טרי) נסענו אימי אחותי ואני לטיול ברומא ופירנצה.
1. מאיסתא נאמר לנו שכדאי לקנות כרטיס נסיעה ברכבת ל5 ימים, יותר כדאי ומשתלם וכך עשינו.רק ששכחו לציין בפנינו שמדובר רק ברכבות האיטיות ולרכבות המהירות יש צורך בשריון מקום מראש - ובתשלום כמובן.
לצערנו ידענו זאת מאוחר מדי, עלינו לרכבת של יורוסטאר בבדיקת הכטיסים הכטיסן נדהם לגלות שאנחנו בכלל על הרכבת - ואמר לנו שעלינו לשלם קנס ותשלום נוסף על שריון מקום - היינו בהלם והוא כמובן התעצבן והזמין מיד איש בטחון.. ואנחנו רק ביומנו הראשון לטיול.. ו: שילמנו 53 יורו!!!!!!!!!!!!!! על נסיעת הרכבת הזאת. -
2. כשלקחתי את הכרטיסים מסניף איסתא בתל אביב נתנו לי מספר טלפון אליו יש להתקשר לאישור הטיסה. במספר הזה לא היה מענה - כי כל הזמן היה תפוס!!!
התקשרנו למספר אחר שנתנו לאמא שלי ושם אמרו לנו שאין לנו מקומות על הטיסה ואנחנו לא מופיעים ברשימה.. בסוף הסתבר שהמספר לא היה נכון, כי פשוט שכחו לציין בפנינו שבחזור אנו לא חוזרים עם ישראייר אלא עם חברה איטלקית, אז ניחא... אבל גם נתנו לנו טלפונים לא נכונים לתקשורת וברומא היתה בעייה עם הטלפונים הציבוריים ולא ניתן היה להתקשר עם כרטיס חיוג שקנינו ב5 יורו, אז נאלצנו לעשות את כל שיחות הטלפון מהמלון (לא לקחנו פלאפון איתנו) מה שעלה לנו 24 יורו נוספים.
בקיצור בגלל מידע לא נכון וחוסר יסודיות, שילמנו:
53 יורו קנס ברכבת
5 יורו על כרטיס חיוג - לא נורא זה בכל מקרה היינו עושות
24 יורו על שיחות טלפון כדי לברר באיזו רשימת נוסעים אנחנו כן נמצאות!
בסוף החבר שלי מארץ עשה את כל הבירורים - שיגעו אותו מנציג לנציג ובסוף, הוא אי'שר לנו את הטיסה.
אשמח לקבל תגובה הולמת !!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה