פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס טיסה ללא "בוקינג"!!! שוב טעות!!! נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תארו לעצמכם...
תיכננתי את הטיול של השנה, הזמנתי כרטיסים !!- חודשיים -!! מראש כי בחגים אין מקום אפילו לסיכת ראש בטיסה, הרכב כבר הושכר, המפות של כל המדינות מוכנות ולא נזכיר שעוד 2 אנשים מגיעים לאותו הטיול מהקצה השני של העולם (ארה"ב) והכל מתקתק כמו שעות שוויצרי.
תאריך היציאה - 2/10/2005, ישיר לבודפשט, לא התפשרתי וטסתי אלעל...ומזל שזה אלעל! (כבר נגיע לזה).
אבל עשיתי טעות קטנה אחת - הזמנתי הכל דרך איסתא באינטרנט ולא אחרת.
אז מה הבעיה?!
הנה התרחיש:
שבוע לפני הטיסה אספתי את הכרטיסים בסניף של איסתא בת"א, הכרטיס הונפק כבר שבוע לפני כן - כלומר - שבועיים לפני הטיסה.
הכסף כבר ירד מהחשבון והכל נראה לכאורה בסדר.
כיוון שזו היתה טיסת אלעל, כלקוחה נאמנה של החברה, החלטתי לנצל את שירות הטרום טיסה (ואיזה מזל שעשיתי זאת!)
הגעתי למסוף זבוטינסקי לילה לפני ונעמדתי בתור הצ'ק-אין כמו כל הישראלים והלא ישראלים שאמורים לחלוק עימי את התענוג.
לאחר תור ארוך ומייגע הגיע תורי להפקיד את חפציי ולקבל את המקום הנכסף באמצע, אבל...
איזה פלא ופלא - הכרטיס שלי הודפס אך אין אני רשומה בטיסה הנ"ל וגם בשום טיסה אחרת!
ברגע זה בין הגוונים בשערי החלו לבצבץ כמה שערות לבנות שהלבינו באותו הרגע.
שעה הכי לא נעימה בחיי, בה היתי צריכה להרים אין ספור טלפונים למוקד איסתא שלא ממש עזרו - הרי זה היה מוצ"ש...לעקב את התור, לזכות בהערות כאלה ואחרות מכל המעוקבים במסוף העמוס, להתחנן לנפשי למצוא מקום על הטסה ע"י נציגי אלעל ללא התערבות איסתא - כי הטיסה בבוקר והמוקד של החברה לא פעיל!
בקיצור - איזה כיף זה לראות הכל נהרס לך מול העיניים!
למזלי, כיוון שהגעתי לצ'ק אין מוקדם, איתרו לי מקום בטיסה שלי!
לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היתי מגיעה לטיסה רק כמה שעות ספורות לפני וישר לשדה התעופה.
דיזסטר אמיתי!

נ.ב: גם חוייבתי ע"י איסתא בביטוח לחו"ל לאחר שבפרוש ביקשתי לא לעשות זאת, כנראה השיטה של "אולי לא תשים לב" עדיין פעילה שם.

כעבור חודש ואחרי טיול נהדר שכמעט לא יצא לפועל אני עדיין מזועזעת מהמקרה ועוד לא קיבלתי את ההחזר על הביטוח שביטלתי!
וזהו, מוסר השכל - זו הפשלה השלישית של איסתא במקרה שלי (עשו עוד טעויות בעבר, אך פחות חמורות)
אני לא חוזרת לשם יותר!!! ואם אתם כן מזמינים מהם - בדקו אותם שבעתיים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה