פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת כרטיס טיסה לא מתאים לדרישות והתנערות מאחריות לטעות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו זוג כרטיסי טיסה לדרום אמריקה מסוכנת בשם אורית, וחתמנו איתה על חוזה רכישה שהתנאים הרשומים בו שונים מהמבוקש לפי הסבר ממנה שזה "רק פורמלי לחברת התעופה" ושנוכל לשנות את הפרטים בפועל. התנאי שלנו לרכישה היה שהיעד ממנו חוזרים ותאריך החזרה יהיו נתונים לשינוי (בגלל אופי הטיול- טיול תרמילאים). הובטח לנו בעל פה שאלה פרטי הכרטיס. בבירור שערכנו במהלך הטיול מול הסוכנת בארץ הובהר לנו שוב שאין בעיה לעבור מדינה ולשנות את הכרטיס בהתאם. בפועל, אחד מאיתנו נאלץ לחזור בצורה לא מתוכננת עקב אסון משפחתי, ובהתראה קצרה. בשלב הזה התקשרנו מדרום אמריקה לחברה ונציג החברה לא הסכים לטפל בפנייה שלנו ואמר "שהבעייה שלנו לא מעניינת אותו", למרות תחנונים והסברים שמדובר במצב חירום. נאלצנו להוציא כ-2000 ש"ח על שיחות טלפון מחו"ל לארץ כדי לנסות ולקבל את מה שהובטח לנו כתנאי הכרטיס. לאחר שלא הצלחנו, קנינו את קטעי הטיסה החסרים על מנת לחזור למדינה שבה נחתנו. עלות כוללת-800 דולר כהוצאה לא מתוכננת בטיול.
לאחר שחזרנו לארץ, הגשנו תלונה מסודרת שנבדקה במשך כשלושה חודשים ונדחתה בתשובה בעל פה בלבד. הוצע לנו פיצוי בצורת מיילים עתידיים לכרטיס הבא שנרכוש באמצעות אותה החברה(!).
אנו מבקשים פיצוי כספי מלא לכל ההוצאות הלא מתוכננות שטעותה המקצועית של הסוכנת גרמה- לדבריה, היא "לא זוכרת" מה הבטיחה.
סך כל העסקה היה כ- 12,000 ש"ח ששולמו במזומן, והחברה התנערה מאיתנו לאחר שחזרנו מהטיול.
כספי סוג הנזק :
סכום הפיצוי המבוקש הוא כ-6,500 ש"ח- ההוצאות בלבד, פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה