פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מלון אינטרנשנל בוורנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
להנהלת איסתא שלום רב!

בתאריכים מ 18/09/05 עד 25/09/05 הזמנו בסניף איסתא הדר בחיפה חבילת נופש לחולות הזהב בבולגריה במלון BERLIN-GOLDAN BEACH , 4 כוכבים לכבוד ירח הדבש שלנו. עלות החבילה הייתה 540$ לאדם. לאחר ביצוע ההזמנה הסתבר שבמלון זה אין יותר מקומות פנויים והוצעה לנו אלטרנטיבה של מלון INTERNATIONAL שהוא מוגדר כמלון 5 כוכבים. החבילה שהוצעה לנו הייתה באותה עלות, אבל מכוון שמדובר במלון טוב יותר, החבילה כללה שישה לילות במקום שבעה, כלומר מ 18/09/05 עד 24/09/05. החלטנו שמדובר בירח דבש ולכן נתפשר על לילה אחד וניקח מלון שמדורג גבוה יותר, מלון INTERNATIONAL.
כשהגענו למלון, אכזבתנו הייתה גדולה מאוד. להלן הפירוט:
1. במלון אין בריכה פנימית, אלא בריכה חיצונית בלבד, שהשחייה בה לא התאפשרה בגלל מזג האוויר הקר. במלון לא קיים ספא, ג'קוזי, סאונה או חדר כושר, למרות שניתן לצפות למתקנים הנ"ל במלון המדורג 5 כוכבים. לא הצלחנו לאתר במלון גם את בריכת מים מינרלים המוזכרת באתר של איסתא.
2. בגלל מזג האוויר הקר היה קר מאוד גם בתוך החדר. הסתבר שהמיזוג בחדרי מלון עובד על קירור בלבד, ולכן לא ניתן בשום צורה לחמם את החדר. כשפנינו לקבלה במלון וביקשנו תנור או מפזר חום, נאמר לנו שלא ניתן לקבל ציוד חימום ובאפשרותם להציע לנו שמיכות בלבד. בסופו של דבר כל השבוע בעת השהייה בחדר נאלצנו ללבוש סוודר או לשבת מתחת לשמיכות.
3. חבילת נופש שלנו כללה חצי פנסיון, כלומר ארוחות בוקר וערב. עלינו לציין שהארוחות במלון הוגשו בצורה לא ראויה למלון בדירוג חמישה כוכבים, ואופן ההגשה הזכיר יותר חדר אוכל בקיבוץ או בצבא. גם איכות האוכל הייתה לא גבוהה בלשון המעטה. בנוסף בחלק גדול מהמקרים האורחים לא יכלו לקבל תוספת מנה מסוימת, ועובדי חדר האוכל במלון טענו שהמוצר נגמר במטבח. מעבר לזה המלון לא הציע כלל שום שתייה קלה, שתייה מוגזת או מיצים בחדר אוכל, בערב ניתן היה לקבל רק מים מינרלים ובבוקר רק שתייה חמה. האופציות של קפה בבוקר היו או קפה בוץ מהמיחם, או קפה נמס מקופסת ברזל (קופסא אחת מסוג אחד לכל אורחי המלון! וכשזו נגמרה, לא הביאו עוד). הסוכר הוגש בקופסאות סוכר ישנות וחצי שבורות והסוכר בהן היה בצבע שהוא רחוק מהצבע הלבן המקורי של הסוכר. ניתן להביא דוגמאות נוספות רבות...בסופו של דבר בחלק גדול מהמקרים העדפנו לאכול במסעדות בחוץ ולא לאכול את הארוחות של המלון, למרות שכבר שילמנו עליהן במסגרת החבילה.
4. החדר לא נוקה בכל יום, וגם כשנוקה, לא בכל פעם קיבלנו בקבוקי שמפו וסבון. ובכל פעם היה צריך להתקשר מחדש לקבלה על מנת להזכיר להביא אותם.
5. המלון לא מציע שום תוכנית בידור לאורחים שלא בתשלום. ההופעות היחידות שמתקיימות במלון נערכות בתוך הקזינו ונגבה תשלום גבוה עבור הכניסה.
6. המלון הוא בניין רב קומות ועל מנת להגיע לחדרים יש צורך במעלית. אחת משלושת המעליות במלון לא פעלה (וזאת מתחילת השנה, כפי שנאמר לנו), מה שיצר עומס יתר על שתי המעליות הנותרות, וגרם לזמני המתנה ארוכים למעלית.
עלינו לציין שאנחנו מאוכזבים מאוד מירח הדבש שלנו, וגם מחברת איסתא שמוכרת חבילות נופש למלון ברמה ירודה שכזו תחת כותרת של מלון חמישה כוכבים.
מכתב זהה נשלח לפני כמה שבועות לשירות לקוחות של איסתא בדואר אלקטרוני ולא קיבלנו שום תגובה עד עכשיו.
ליפקין מאיה וגולדברג מיכאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצפים לתגובה רישמית מצידכם ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה