תלונות איסתא

משפחות אייזין ויזבין - אין טיפול מצד הנהלת סניף קרית גת בתלונה שלנו נושא התלונה:
אייזין מרינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יצאנו 2 משפחות לטיול לגרמניה צכיה ואוסטריה, הזמנו רכב וכרטיסים עם נציגה של איסתא אני נוחחתי הבעת ההזמנה. הבעיה קארתה שהגענו לקבל רכב פורד מנדאו
אבל קיבלנו פאסט בברלין בSIXT הודענו לנציג שהזמנו פורד היא אמרה שאין להם במלאי, אמרנו לה שאנחנו נוסעים לצכיה ואוסטריה האם זה בסדר כי ידוע לנו על בעיות של מעברת בגבול לצרכיה אשר עושים בעיות לרכבים שונים.(כמו כן בקרית גת מראש בדקנו שפורד כן אפשר לחצות גבול). כשה הגענו לגבול גרמניה וצכיה איסרו עלינו לחצות גבול לאחר והרכב פורד לא עובר גבול. עלי לציין שלקח לנו כ שעה וחצי לחקות במעבר עקב העומס בביקרת הגובול. התבקשנו להחליף לרכב בדרזדן שלזה דאגנו בעצמינו עם נציגי גבול רק אחראי שהחלפנו רכב בדרזדן בדשה תעודה נציגה של איסתא הודיע לנו שאנחנו יכולים להגיע לדרזדן ולהחליף רכב(הטלפון מאיסתא היה אחרי כמה שעות טובות שכבר היינו לייד גבול צרכיה וחיכינו לעבור גבול עם רכב אחר) יש לציין שהגעה ממעבר גבול לדרזדן עוד כ שעה ורבע בכביש מהיר + שעה חיפסנו איפה שדה תעופה למזלינו כבר חיקו לנו נציגים שעלנו אותם האם זאת בעיה שלא תדלקנו רכב אשר ידוע לנו שחייבים להתדלק לפני מסירה. אז נציגה אמרה שלא צריך עקב תקלה שקרתה בברלין והיא ביקשה סליחה ואמרה שהכל "אוקאי". אנו היינו 4 אנשים וכולנו הבינו אותו דבר אז כך שאין פה שום טעות. טוב אז זה לקח לנו עוד כ חצי שעה עד 45 דקות עיקוב שכבר הגענו ל - 4 וחצי שעות עיכוב.(אלינו לציין שהוזמן טיול בצכיה לשעה 17 בערב שאותו נאלצנו לבטל)
עקב עיקוב טעות שקרתה מצד SIXT) אז יצאנו מדרזדן לכיוון מעבר צכיה והגענו אחרי כ שעה וחצי ועוד שעה וקצת עד שעברנו גבול. אז סה"כ לחצות גבול לקח לנו בערך כ 7 ורבע שעות. למלון בפראג הגענו חני שעה אחרי חצות. אז היום שעולה לנו לא כול כך זול נשרף סתם עקב זה שלא היה רכב פורד בברלין זה היה יכול למנוע כי מנעימות זאת והוגמת נפש שהיינו צריכים לסבול.
כשה חזרנו לישראל הגיעה הפתאה של חיוב כ.אשראי ע"ס 160 אירו על הפרשי חיוב של רכב שהחלפנו כך הסירה לנו איסתא אשר דיברה עם SIXT אין אנו מוכנים לשלם כסום ורוצים החזר מיידי כמו חן אנו רוצים פיצוי על זמן אשר נשרף ולא נוצל כטיול אלה תרטור לא בגללינו אלה בגלל SIXT. יכולנו לראות הרבה באותו יום וחוץ מזה ביטלנו טיול עם גיד ונשאר עקב זה ללינה נוסך בצריכה במקום להמשיך לפי תוכניות לאוסטריה שכר חיקו לנו מארגנים אחרים שהוזמנו מראש. אנו דורשים פיצוי שצדכם והחשר כספי מלא כל חיוב 160 אירו לא כ דין.
אלינו לציין שטיפול שנותן סניף הוא - לא טיפול בכלל, לא היה פעם שהתקשרו אלינו להודיע תשובות אלה אנחנו היינו מקשרים אלכם. כנ"ל אין יעילות מצד המנהל הסניף חיותה. אי איכפתיול כזאת לא ראיתי לעולם.