פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ושירות גרוע של איסתא נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כל מה שרציתי מאיסתא זה להזמין טיסת קישור מקומית בארה"ב.
התקשרתי למוקד הזמנות טלפוני שם אמרו לי שלא ניתן לבצע הזמנה שכזו בטלפון ועלי לגשת לאחד הסניפים ,לא ניתן לי הסבר מדוע לא ניתן לבצע הזמנה זו של הטיסה ,נסעתי לסניף שלהם ברחובות שם הנציגה אמרה שעל ההזמנה יש תוספת של 16 דולר על ביצועה בסניף ,לאחר בדיקה עם נציג נוסף הסבירה לי שמכיון שהמחיר הוא מחיר "נטו " לטענתה עלי להוסיף 50 דולר נוספים להזמנה .הסברתי לה שבאינטרנט המחיר הוא נטו 78 דולר, הנציגה אמרה לי אם כך להזמין באינטרנט. חשוב לציין שמכר שהזמין בסניף בירושלים לא גבו עלות נוספת מלבד עלות הטיסה ,וכאשר התקשרתי לסניף ברחובות לברר זאת נציגה אחרת אמרה לי שמקסימום הם יגבו 30 דולר תוספת וזה סביר לחלוטין לטענתה וכל סניף גובה כך ,קיבלתי את דבריה ו ניגשתי להזמין דרך האינטרנט .בתום ההזמנה לא קיבלתי שום אישור או מספר הזמנה ולכן התקשרתי שוב למוקד הזמנות לאמת את ההזמנה, הנציגה אמרה לי שאין באפשרותה לבדוק אם יש הזמנה ורק אם אתקשר מחר יגיע מנהל האתר והוא יאמר לי אם הזמנתי או לא כרגע אין שום דרך לדעת אם קניתי כרטיס או לא אך הניחה שאם לא קיבלתי מספר הזמנה אז כנראה שלא נוצרה הזמנה כלל, הנציגה לא ניסתה לברר כלל לפי פרטים מזהים שלי או בכלל לנסות לבצע את ההזמנה שנית. בסופו של דבר אני יומיים מנסה לרכוש דרכם כרטיס אחד מהטלפון לסניף לאינטרנט ובסופו של דבר אין לי גם מענה לדעת אם בוצעה הזמנה כלל . כעבור יומיים מתקשר אלי נצג של איסתא ואומר לי שהוא רואה שהזמנתי כרטיס באינטרנט אבל מחיר הכרטיס עלה מ85 דולר ל200 שולר, ככשאלתי אותו מדוע הוא לא כל כך ידע לומר לי רק אמר שהוא רואה שהמחירים עלו,אמרתי לו שאין מצב שאני משלמת לו סכום כזה על טיסה שעולה 85 דולר ובזאת סיימתי את המגעים עם איסתא , סתם בזבזתי זמן והרגשתי שמרמים אותי .מה שיותר הרגיז אותי בכל הסיפור הזה זה שאין גורם מוסמך שניתן לדבר איתו ולהבין מה קורה בחברה בכלל, כל נציג אומר משהו אחר מפנה אותי לגורמים השונים בלי לדעת בכלל אם גם הם יכולים לתת לי מענה ,השירות מסורבל ההמתנה רבה והתיאום בין הגורמים אפסי.

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה