פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי הסכם - דחוף ביותר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח מנורת המאור 8 תל אביב כתובת:
איסתא - ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 24/09/07 סגרתי עיסקה עם איסתא ישיר באינטרנט / סוכנת זינה לטיול טוס וסע לסלובניה 7 ימים, לי לבעלי ולביתי בת ה 16.5 .
היום שלחו לי את הכרטיסי טיסה באמייל והנוסף התקשרה אליי נציגה של איסתא ואמרה ששלחה לי את הכרטיסים והודיעה לי כי אני ובעלי נטוס בטיסה של שעה 18.30 וביתי בת ה16.5 תטוס בטיסה אחרת בשעה 19.10.
הודעתי לה חד משמעית שהבת שלי לא תטוס לבד ואם שלושתינו לא נטוס יחד באותה טיסה , אני מבקשת לבטל את הטיסה ולקבל את הכסף שלי בחזרה. מאחר וזינה לא הייתה העבירה אותי למנהל אביעד. אביעד הצדיק אותי אמר שיבדוק ויחזור אליי, מאחר ולא חזר אליי התקשרתי שוב אביעד אמר לי שהוא לא יכול להחזיר לי את הכסף מפני שהוא סיפק לי 3 כרטיסים ושאני אעשה איתם מה שאני רוצה.
ברצוני לציין שכאשר הזמנתי את הכרטיסים מאיסתא לא אמרו לי שהם קונים את הכרטיסים מחברות אחרות ובעקבות זאת הם קנו כרטיסים לסלובניה בטיסות שונות.
אבקש את התערבותכם במידת האפשר או לחילופין אבקש ייעוץ מה לעשות שכן. במידה ועד מחר 03/10/07 לא ימצא פיתרון אנו נאלץ לוותר על הטיסה בלית ברירה.
ונזק כספי סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה