פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוי של איסתא אשדוד נושא התלונה:
דניאל עדי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום,
שמי עדי דניאל גרה באשדוד, לפני כחצי שנה הזמנו אני ושני חברותי ענבל בן הרוש ואדווה בן נעים דרך איסתא אשדוד כרטיס טיסה לתאילנד לתאריך 4/10/07 בחברת תעופה אלעל, נציגת שירות איסתא שהזמנתי דרכה את הטיסה לתאילנד שמה דינה. כמו כן דינה הציע לנו לקחת את החבילה של איסתא לויסתא שהחבלה הזו מקנה הנחה לכרטיס טיסה והתנאי של הכרטיס הוא שחברת התעופה יכולה להזיז את הטיסה שלוש ימים קדימה או אחורה, אני חברותי קבלנו את הצעה וסגרנו עם דינה את הכרטיס .
שילמנו את הכרטיס וכל מה שנותר הוא להמתין לטיסה. הגיע מועד הטיסה 4/10/07 יום חמשי (יום חג) ויום זה היה כמו יום שבת, לצערי באותו היום דודתי אחותה של אימי נפטרה אני באותו הרגע התקשרתי בשעה 18:00 לחברת אלעל ודברתי עם נציג שירות ובקשתי ממנו לדחות את הטיסה שאמורה לצאת באותו היום בשעה 23:30, נציג אלעל שדברתי איתו אמר לי שאני לא יכולה לדחות את הטיסה אלה רק לבטל אותה כי הזמנתי דרך איסתא ואלעל לא יכולה לשנות את המועד אלא רק לבטל. הנציג אמר לי לדבר למחרת עם נציג איסתא רק ככה אני יכולה לקבוע את המועד החדש אך בכל אופן ביררתי עם הנציג של אלעל אם יש מקומות בטיסה של מוצ"ש. חברותי שאמורות לטוס באותו היום לא דחו את הטיסה והגיעו לנתב"ג. בשעה שהן צריכות להתייצב, הן עשו את הציק אין ושהגיע שעת הטיסה הודיעו לכל נוסעים שהטיסה שאמורה לצאת ביום חמשי בשעה 23:30 נדחתה עקב תקלה במטוס ולכן אלעל לא תטיס אותם ליעד והטיסה תצא במוצאי שבת ב6/10/0.
למחרת התייצבתי בשעה 9:00 בבוקר באיסתא אשדוד כמו שהנציג אלעל ביקש ממני, לדבר עם איסתא כי רק הם יכולים לקבוע מחדש את המועד הטיסה החדש, וברצוני לציין שוב שהטיסה של יום חמישי 4/10/07 לא יצא כמתוכנן. באותו היום בשעה 13:00 התקיימה הלוויה של דודתי, והגעתי מוקדם לאיסתא אשדוד כדי שדינה הנציגה שהזמנתי ממנו בהתחלה תנסה לסדר כמה שיותר מהר את כל הסידור של הטיסה כדי שאני יגיע ללוויה בזמן ושאני יעלה עם חברותי במוצאי שבת על הטיסה, הגעתי לאיסתא אשדוד ודינה לא עבדה באותו יום ונציגה אחרת קיבלה אותי ושמה דיאנה, דיאנה בהתחלה קיבלה אותי ממש יפה כי דודי הוא נציג קבוע שלה, דיאנה ניסתה לעלות אותי לטיסה של מוצאי שבת עשתה בירורים התקשרה לאלעל והתקשרה לנציגות הראשית של איסתא ואין תשובה אומרים שאני לא יכולה לעלות לטיסה של מוצאי שבת, השאלה הנשאלת למה אני לא יכולה לעלות לטיסה של מוצאי שבת עם הטיסה של יום חמשי נדחתה בכל מקרה אז מה הבעיה לעלות אותי למטוס שהיתי אמורה מלכתחילה לעלות עליו, וכמו כן לא הייתה תשובה, אני ישבתי אצל דיאנה כ 4 שעות, אך הייתי חיבת ללכת אחרי 4 שעות מאיסתא מבלי תשובה סופית אם אני טסה במוצאי שבת או לא כי מיהרתי ללוויה של דודתי, דיאנה הבטיחה שהיא תטפל בזה אישית והיא תחזיר לי תשובה בהקדם האפשרי. אני חיכיתי לתשובה של דיאנה עד לפני כניסת שבת ואני מקבלת טלפון כשעה לפי כניסת השבת, מדברת איתי לא אחרת מדינה הנציגה שסגרתי אצלה את הטיסה, דינה אומרת לי שאני לא יכולה לטוס במוצאי שבת באותו היום של חברות שלי ושאלתי אותה למה לא והתשובה הייתה כי היא לא יודעת למה. דינה אמרה לי שיש לה אופציה בשבילי שחברות שלי תטוס במוצאי שבת ואני יצטרף אליהן ביום שני חשבתי על הזה ואמרתי לה שבסדר כי אני רציתי להיות בלוויה של דודתי ואז לטוס. דינה שריינה לי מקום בטיסה ביום שני ב8/10/07 לפנות בוקר והיא ביקשה ממני להגיע ביום ראשון לקח את הכרטיס החדש.
הגיע יום ראשון ואני מתייצבת אצל דינה ב9:00 בבוקר כדי לקחת את הכרטיס טיסה החדש ודינה מתקשרת לסכנות הראשית של איסתא כדי לקבל את האישור ולעשות את הסידורים האחרונים והיא מקבלת תשובה מנציג איסתא הראשי שאני לא יכולה לטוס ביום שני והוא שואל אותה למה לא עליתי על הטיסה של מוצאי שבת עם היה מקום היא ואמרת לו שהיא לא יודעת למה לא עליתי ושהיא לא טיפלה בזה ביום שישי , אז אני לא האמנתי למה שאני שומעת אחרי שישבתי ביום שישי אצל דיאנה כ 4 שעות והיא אומרת לי שהיא מבררת את כל הסיפור הזה של הטיסה במוצאי שבת. אני כבר התחלתי ממש להתעצבן על החוסר סדר בכל העניין של הטיפול בי.
באותו הרגע של כל הכעס הגיע לעבודה דיאנה הנציגה שתפלה בי ביום שישי פניתי אליה כדי שתספר לדינה את כל מה שהיה ביום שישי והיא התנהגה בזלזול שאני לא יפנה אליה כי היא לא מתכוונת לטפל בי והיא אמרה לאיזה אדון לשבת אצלה כדי שאני לא יפנה אליה. חזרתי חזרה לדינה ואמרתי לה לנסות לברר הכול מה היה ביום שישי כי לא מקובל עלי שמטרטרים אותי ככה ושאני לקוחה שלהם ואחרי כל מה שאני עוברת זה לא לעניין. בקשתי מדינה לדבר עם המנהלת של איסתא אשדוד ששמה לינדה חסן שהיא הייתה כבר מעורבת בזה ביום חמשי כי דודי מכיר אותה מכיוון שהוא לקוח קבועה של איסתא והוא סיפר לה את הסיפור שקרה לי ולמשפחתי הוא ביקש ממנה לנסות לסדר לי מועד חדש לטיסה. לינדה הייתה מעורבת אבל אני לא בטוחה עד כמה ביום שישי עירבו אותה שוב. דינה אמרה לי שהיא כרגע בבירורים והתקשרה לאיסתא הראשי והנציג הראשי אמר לה שהוא יחזיר לה תשובה תוך 10 דקות אם אני יעלה לטיסה של יום שני לפנות בוקר, חיכיתי בסבלנות שהסוכן הראשי התקשר. עברה שעה אמרתי לדינה שתחזור לנציג כי אני כבר מחכה שעה, דינה אמרה שהכול בטיפול, עובר עוד שעה ואמרתי לדינה כבר שתערב את לינדה המנהלת כי זה עובר כל ביקורת המתנה הארוכה הזו ודינה אומרת לי שלינדה לא יכולה לעושת כלום, ובאותו הרגע לינדה נכנסת לסוכנות ואני פונה אליה ומספרת לה שאני מחכה כבר המון זמן לתשובה בקשר לטיסה למחר והיא אומרת לי שאין מה לעשות אלא לחכות לסוכן הראשי שיחזיר תשובה.עוברות עוד שלוש שעות ביחד מסתכם שאני כבר 5 שעות באיסתא ואין תשובה שהנציג הראשי אמר 10 דקות בהתחלה, וזה ממש כבר מראה על זלזול בלקוח.
משפחתי החלה להתערב ולהגיע לסניף ואחותי הגדולה נכנסה בכעס למשרדה של לינדה ושאלה אותה למה אני צריכה להמתין כל כך הרבה זמן לתשובה, לינדה אמרה מטפלים בזה ,אחותי הרימה את קולה כי ידעה שרק זה יעזור במשהו ולינדה יצא ממשרדה ותפסה לאחותי את ידה בכוח וניסתה לסלק אותה מהסוכנות אחותי אמרה לה שהיא לא זזה מהסוכנות עד שיהיה תשובה, לינדה נכנסה למשרדה שנית וצעקה בקול "אני לא אשמה שדודה שלכם נפטרה" ברצוני להגיד כל כך נפגעתי לשמוע שהמנהלת מזלזלת ככה במשפחתי ועוד לפני כל האנשים שנכחו באותו רגע בתוך הסניף. אני ומשפחתי לא אנשים שרגילים לכעוס ולהרים קול במקום ציבורי אך זה הגיע לידי כך בעקבות זלזול חוזר ונשנה ביחס אליי.
אחרי כמה דקות מעטות בדיוק לינדה ביצע שיחה וקיבלתי תשובה חיובית שאני יכולה לעלות לטיסה של יום שני 8/10/07 רק אם אני יביא תעודת פטירה, נסעתי לביתי ופקססתי את התעודה. זה רק מראה כמה שהתערבות של משפחתי בעניין זה והרמת הקול הצליחה להזיז את העניינים, דבר שהנציגות והמנהלת יכלו לעשות בדרכי נועם ובפחות זמן.
הגעתי באותו היום שני ולשמחתי טסתי ונהנתי אבל אני לא ישכח לאיסתא אשדוד מה שהם עשו לי ומה שעבר עלי ואני הבטחתי לעצמי שאני יחזור לארץ אני יכתוב מכתב חריף ואני לא יעביר את זה על סדר היום.
אני לא הייתי צריכה לעבור את מה שעברתי זה היה זלזול בלקוח ואני ומשפחתי לא נחזור אף פעם להזמין דרך איסתא נסיעה כזו או אחרת למרות שמשפחתי טסה כמה וכמה פעמים דרך איסתא.
אני מקווה שהשירות שלהם ללקוח ישתפר .

בברכה,

עדי דניאל

עלבון,בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
התנצלות,ופיצוי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה