פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר עבור כרטיסי טיסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' מנורת המאור 8 תל אביב כתובת:
איסתא- נט גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.10.07 הזמנתי באתר האינטרנט של איסתא שני כרטיסי טיסה מלוס אנג'לס לתל אביב דרך קופנהגן עבור בני וכלתי. הכרטיסים לא היו באותו מחיר היות שבני אמור לשהות לארץ יותר זמן. עבור הקטע שבין ל"א לקופנהגן קבלתי אישור מיידי בעד שני כרטיסים (צויין גם "מקומות פנויים") במחיר $1092 ו-$762 .
למחרת בבוקר התקשר אלי פקיד איסתא בשם אביב וטען באזניי שמחיר הכרטיסים הועלה באותו לילה והמחירים נכון לאותו יום הם 1230 ו-881. האמנתי לו ומחוסר ברירה חתמתי על ההתחיבות עבור מחירים אלה שנשלחה לי באי-מייל.
כאשר קבלתי את הכרטיסים הופתעתי לגלות שהמחירים המופיעים על הכרטיסים עצמם (כולל כל המיסים) הם : 1095 ו-780 $.
התקשרתי לשאול עבור מה ההפרש ששולם, פקידה אחת אמרה לי שהם גובים "הבטחת שער הדולר" ואז אביב המשיך את השיחה וטען שזה לא נכון, אלה המחירים האמיתים ומה שמודפס על הכרטיס עצמו "אינו מחיר נכון".
פניתי בכתב עם אותה שאלה פעמיים לאביב ופעמיים לשרות הלקוחות של איסתא, בצירוף הכרטיסים והקבלות עם הסכום ששולם, אך לא התקבלה תשובה לא מהפקיד ולא משרות הלקוחות.
יש לציין שהכרטיסים שולמו בקרדיט בכרטיס אשראי ואני גם נושאת בריבית הקרדיט שאינה קטנה.
אם ברצונכם לראות את כל החומר שמצויין לעיל, אבקשכם להודיע לי לאיזה כתובת אי-מייל לשלוח אותו.
בתודה מראש
אנקה זבורובר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה