ביזיון ואכזבה..... |
נושא התלונה: |
אנקרי חני |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי חני אנקרי ואני בת 22 בספונטניות תכננתי טיול קצר עם חברה לברצלונה 5 ימים התקשרנו לאיסתא ישיר, ענה לנו אחד הסוכנים והתחיל לתת לנו פרטים סגרנו מלון במרכז העיר עם ארוחת בוקר ולינה ל- 5 ימים שילמנו 789$ במזומן. כמה ימים לפני הטיסה החליפו לנו מלון בטענה שאין מקום אך המלון החלופי מעולה ואותו הדבר. הגיע יום הטיסה אנו אמורות לטוס ב- 16 בצהריים וגרות קרוב לאילת והסוכן יודע זאת, מתקשרים מאיסתא כשיצאנו לכיוון דה התעופה ומודיעים שהטיסה נדחתה ל- 8 בערב. כביכול כאות פיצוי ביקשו מאיתנו עם כל מזוודות להדיע לסניף בת"א לקבל שוברים חדיוטי פרי אנו מגיעות ומסתבר שאין כל שוברים כאלו ושלחו אותנו לטיסה בידיים ריקות. טוב, הגענו לברצלונה ב- 3 לפנות בוקר רק רוצות לפרוק את הציוד, מגיעות למלון שנמצא כ- 20 ק"מ ממרכז העיר , שנראה כמו אכסנייה פשוטה חדר קטן מאוד ללא מרפסת כשיודעים שאנו מעשנות, ללא מקרר קטן אפילו, כלום פשוט זוועה, כאשר מרבית חברנו שסגרו גם עם איסתא ב- 680$ קיבלו את מלון פלאז'ה ... בקיצור אנו קלטנו שאסור לשלם במזומן ואסור לסגור עסקאות עם איסתא כי אחרי שסוגרים אין עם מי לדבר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם שילמנו במזומן בלי להניד עפעף מגיע לנו מקסימום שירות ואם המלון מלא לברר על מלון חלופי תואם כי המלון המקורי היה מצויין ראינו אותו. ושוב פעם פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|