פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון ואכזבה..... נושא התלונה:
אנקרי חני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי חני אנקרי ואני בת 22 בספונטניות תכננתי טיול קצר עם חברה לברצלונה 5 ימים התקשרנו לאיסתא ישיר, ענה לנו אחד הסוכנים והתחיל לתת לנו פרטים סגרנו מלון במרכז העיר עם ארוחת בוקר ולינה ל- 5 ימים שילמנו 789$ במזומן. כמה ימים לפני הטיסה החליפו לנו מלון בטענה שאין מקום אך המלון החלופי מעולה ואותו הדבר. הגיע יום הטיסה אנו אמורות לטוס ב- 16 בצהריים וגרות קרוב לאילת והסוכן יודע זאת, מתקשרים מאיסתא כשיצאנו לכיוון דה התעופה ומודיעים שהטיסה נדחתה ל- 8 בערב. כביכול כאות פיצוי ביקשו מאיתנו עם כל מזוודות להדיע לסניף בת"א לקבל שוברים חדיוטי פרי אנו מגיעות ומסתבר שאין כל שוברים כאלו ושלחו אותנו לטיסה בידיים ריקות. טוב, הגענו לברצלונה ב- 3 לפנות בוקר רק רוצות לפרוק את הציוד, מגיעות למלון שנמצא כ- 20 ק"מ ממרכז העיר , שנראה כמו אכסנייה פשוטה חדר קטן מאוד ללא מרפסת כשיודעים שאנו מעשנות, ללא מקרר קטן אפילו, כלום פשוט זוועה, כאשר מרבית חברנו שסגרו גם עם איסתא ב- 680$ קיבלו את מלון פלאז'ה ... בקיצור אנו קלטנו שאסור לשלם במזומן ואסור לסגור עסקאות עם איסתא כי אחרי שסוגרים אין עם מי לדבר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם שילמנו במזומן בלי להניד עפעף מגיע לנו מקסימום שירות ואם המלון מלא לברר על מלון חלופי תואם כי המלון המקורי היה מצויין ראינו אותו. ושוב פעם פיצוי. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה