פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה נושא התלונה:
יעקובי יורם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2003 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה-מרכז חורב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם חביבי.
תהיתי האם תרצו לעסוק בתלונה [6942 ברשימת איסתא] שהופנתה על ידי אליהם,לפני כ 4 שנים [!!!] ולמעט תגובה סתמית [מס' 8850 מה 14.8.03] שאישרה את קבלת תלונתנו וציינה כי הבדיקה תארך זמן רב,פשוט התעלמו מאיתנו.
עיקרי הדברים [אסמכתות שונות נמצאות בידי ואשמח לספקן לכם,במיד ותחליטו להרים את הכפפה] בני,יהונתן יעקבי + שלושה מחבריו,יצאו,טרם גיוסם [הם כבר משוחררים] באמצעות איסתא,מן הסתם,לכמה ימים לאחד מאיי יוון,כאשר החבילה כללה-
טיסת אל על סדירה ובמקום קיבלו צ'רטר+ 5 שעות אחור,בדרך חזרה וללא כול התייחסות אליהם.
הובטח מלון 4 כוכבים וקיבלו אולי 2 ב"אגף המצורעים" של אותו מלון!!
הובטח HB וקיבלו רק ארוחת בוקר.
על כול אלה,ביקשנו פיצוי ולו סמלי ותחת זאת,קיבלנו 4 וחצי שנות שתיקה.
לשיקולכם
יורם יעקבי
אילנות 11
חיפה 34324
050-5606116
ובעיקר עגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה