פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגלל טעות החברה כרטיס טיסה לא מומש ולא נותנים החזר כספי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קרית הממשלה רחוב הרצל 91 כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי כרטיס טיסה הלוך חזור ללונדון כאשר תאריך החזרה שלי היה "תאריך פקטיבי"(תאריך פקטיבי הוא תאריך חזרה שנקבע בזמן הרכישה של הכרטיס אך מיועד לשינוי ללא כל עלות מצד הלקוח).לאחר כשלושה חודשים כשהיה ברצוני להשתמש בכרטיס הטיסה שלי על מנת לחזור ארצה הודיעו לי באיסתא שכרטיס הטיסה שרכשתי אינו כרטיס שכזה ושהיה עלי לחזור בתאריך שהיה מצויין על הכרטיס מלכתחילה.
לסיכום, שילמתי כ-700$ לכרטיס הטיסה שאין ביכולתי להשתמש בו יותר בגלל טעות שביצעו בסניף איסתא שבו קניתי את הכרטיס.
עוד ברצוני לציין שזהו כרטיס הטיסה השלישי ששקניתי באותו סניף
(איסתא רמלה) ועל כל כרטיס שרכשתי בסניף זה ביקשתי לקבל
"תאריך פקטיבי" ונעניתי בחיוב.אני מציין זאת משום שהם מכירים אותי ויודעים שלא הייתי קונה את הכרטיס אלמלא היה שכזה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה