פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ו"תרגיל" לגבי אכסנייה בפראג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הח"מ ארז סף ת.ז. 040017857 וחברתי מורן מולגן ת.ז. 60409455 יצאנו לטיול של 6 ימים בפראג דרך המוקד הטלפוני של איסתא, הטיול כלל טיסה ומלון ל-5 לילות, מלון 3*', בין התאריכים 21/10-26/10/05.
כאשר שאלתי על המלון לפני שבוצעה העיסקה נאמר לי כי המלון קרוב למרכז העיר והינו במרחק של 15 דקות בלבד בנסיעה בתחבורה הציבורית.
שאלתי אם קיימת תחבורה ציבורית זמינה וקרובה למלון נאמר לי שכן בוודאות.
בפועל שוכנו במלון "chotol" שנמצא מחוץ לעיר פראג בישוב שגם מעבר לפרברים של העיר, תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למלון הייתה במרחק של 15 דקות הליכה!!! ללא שום אפשרות להגיע לתחנה בדרך אחרת (גם לא מוניות).
לאחר מכן נסיעה באוטובוס של 20-25 דקות רק כדי להגיע לפרברי העיר פראג, והשלב האחרון במסע הוא לקיחת "מטרו" של 5-7 דקות נסיעה כדי להגיע למרכז העיר.
בנוסף האוטובוסים בפראג מפסיקים את עבודתם בחצות, כך שאם רצינו לבלות מעבר לשעת חצות, נאלצנו לקחת מונית ספיישל למלון ממרכז העיר ללא שום דרך אחרת להגיע למלון, נסיעה כזו עולה במקרה הטוב 200 ש"ח אם הוזמן מראש ואם לא מגיע עד 400 ש"ח! לנסיעה בודדת.
אין צורך להוסיף שמיקום המלון גרע באופן משמעותי מהטיול בחו"ל, ופגע בהנאתנו וביכולתינו לצאת ולראות את פראג כמו שרצינו.
בעבר טסנו עם איסתא עד לדרום אמריקה ובחזרה והיינו מרוצים, חבל ש"דיל" של שישה ימים כך הורס את שם החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה