פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהקלדת השם על גבי כרטיס טיסה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היתקשרתי לאיסתא לאחר ששלחו לי כרליס למייל. הם רשמו את השם הפרטי מחובר
ל MR וזה היה נראה כך... LIRANMR ושמי הוא לירן . לדעתי היו צריכים לרשום זאת אחרת ...LIRAN.MR ולא מחובר.
דיברתי עים אזה פקידה והיא פשוט ירדה עלי! ושאלה אותי בזילזול..."מה לא טסתה בחיים שלך . אתה לא יודע אייך נראה כרטיס טיסה?" אני נדהמתי מחוצפתה!
ואז היא אמרה לי להמתין שניה... ואז ענה לי צחי שאמר שזה ככה ואין מה לעשות
דיבר בחוצפה ! צעק! דיבר בזילזול! וכשביקשתי לעבור למנהל הוא טען שהוא המנהל
ושאין אף אחד מעליו .... הוא איים: שאף אחד שם לא ידבר איתי . נתק לי את את השיחה בפרצוף! אני נשארתי המום ? זאת הרמה של איסתא? זה היחס?
אני חושש שיעשו לי בעיות ועיקובים בשדה התעופה1 סוג הנזק :
לדאוג שהמנהל צחי ילמד אייך לדבר איל לקוחות! פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה