פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה מס' 080381041 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 5/3/08 אני וחברה שלי הזמנו חבילה נופש לברצלונה לתאריכים 17/4/08-21/4/08 במלון HUSA MAL BARCELONA במחיר של 549$ כל אחת. בתום ההזמנה נציגת השירות אמרה שתוך 72 שעות היא תחזור אלינו על מנת לאשר באופן סופי את העסקה לאחר שתקבל אישור מהמלון. לאחר יומיים שלא קיבלנו תשובה התקשרנו לבדוק מה קורה ונאמר לנו שמדובר בעד 72 שעות לכן שמחר הם יחזרו אלינו... גם למחר לא חזרו אלינו, זה היה יום שישי , לכן חיכינו ליום ראשון .. ביום ראשון התקשרתי אך הנציגה שטיפלה בנו הייתה בשיחה ונאמר לי שתחזור אליי. לצערי לא קיבלתי טלפון חזרה. התקשרתי פעם נוספת ביום שלישי (שבוע אחרי ההזמנה) והתעקשתי לחכות לנציגת שרות על הקוו... לאחר המתנה זכיתי לדבר עם הנציגה שאמרה שהיא כבר חוזרת אליי כי היא צריכה לבדוק משהו. לאחר כמה דקות היא חזרה אליי עם תשובה שלא התקבל אישור מהמלון, ושהכל מלא.. כאשר שאלתי למה לקח כל כך הרבה זמן להגיד לי את זה אמרה שהם חיפשו עבורי אלטרנטיבות אחרות אבל אין כלום ... ושהיא יכולה להציע לי, אני מצטטת " מלון פחות טוב, 3 כוכבים, רחוק מהמרכז ומהים ומחייב תחבורה ציבורית". אני חייבת לציין שלדעתי זו תשובה מאוד חצופה ולא הולמת נציגת שרות של חברה שמתיימרת להיות לאחת המובילות.
חשוב לציין שביקשתי לדבר עם מישהו שהוא מדרג יותר גבוה, מישהו מההנהלה... נעניתי בסרוב מוחלט.. לאחר כמה נסיונות עיקשים העבירו אותי לבחור אשר הציג את עצמו כמנהל ולאחר ששמע כל מה שאכל להגיד שהם מבחינתם לא היו בסדר רק מפני שלא חזרו אליי תוך 72 שעות. בכל מקרה הוא הציע לבדוק אלטרנטיבות נוספות אך גם לו לא היה מה להציע.
נכון לעכשיו מצאנו את עצמנו ללא חופשה כי המחירים זינקו לשמיים, וגם הפסדנו שבוע כי חיכינו לתשובה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה