פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיחה עם אחראית המשמרת ולרי בתאריך 19.5.08 ב10.45 בבוקר נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רציתי להתלונן על אופן הדיבור של אחראית המשמרת גב' ולרי (לצערי לא ידוע לי את שם משפחה וגם מספר השלוחה שהיא סרבה למסור לי).
עשיתי הזמנה דרך החברה וגיליתי כאשר קבלתי את החשבונית שמחיר שונה ממה שהיה סגור ב - 40 דולר נוספים. התקשרתי כדי לברר את העניין ולא תפסתי את הנציגה שלי - שהיתה דרך הגב מאוד בסדר ונתנה שירות מעולה עד כל פרט האחרון - ושמה זינה - מס' שלוחה 4122. לא התקוונתי להתלונן רק בזכותי אני מניחה לדעת למה קיים הפרש במחיר.
ענתה לי הגב' ולרי ובמקום להסביר לי התחילה לחקור אותי האם הנציגה לא הסבירה לי שקיים אחוז אשראי שעלי לשלם בנוסף למחיר. לא היה זכור לי שהזבירו לי לגבי זה אז ביקשתי מגב' ולרי להסביר. במקום זה היא התחילה להתווכח איתי שלא יכול להיות שהנציגה שלי לא הסבירה לי על זה ואמרה שכאשר הנציגה תגיע לעבודה היא תתחיל לברר מולה את הפרטים , התחילה להאשים אותה שהיא "לא מלאה את תפקידה" וכו' וכו'. ניסיתי להרגיע את הגב' ולרי אך ללא הצלחה היא הרימה עלי קול ורק כאשר ציינתי לפניה שהשיחה שלנו מוקלטת היא ירדה לטונים יותר נמוכים, אך המשיכה לדבר בצורה חוצפנית ולא מקובלת עלי.
כל זה רק בגלל שביקשתי להסביר למה קיים הפרש במחיר ועל מה בדיוק התשלום - פרוט. בסופו של דבר התברר לי שהיא בכלל גם לא הסתקלה בהזמנה שלי כי פנתה עלי בשם אחר והאשימה אותי שאני גם אינני בעלת ההזמנה, וזה למרות שנתתי לה את מספר ההזמנה ובתחילת השיחה גם הצגתי את עצמי.
הנני מבקשת להבהיר לגב' ולרי שהלקוח זכאי לקבל את השירות הבסיסי הזה ללא תוספת של צעקות וחוצפה.
בתקווה לטיפולכם בעניין,
אילנה שרגו
מס' הזמנה 080233022
גם בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
טיפול מול הגב' ולרי והתנצלות מולי ומול הגב' זינה - נציגת החברה פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה