|
|
|
|
|
|
אי קבלת כרטיסי טיסה ונופש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
נופש ישיר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 10/06 חברה זו קיבלה את התשלום עבור הכרטיסים והנופש שהוזמן והטיסה אמורה להתבצע ב 3/7 ועדיין אין כרטיסים. כל יום מאכילים אותנו בשרים אך עדיין לא קיבלנו מענה הגון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת כרטיסים עד שעה 15:00 או החזר כספי מלא בנוסף לתביע בעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|