פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כרטיסי טיסה ונופש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נופש ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 10/06 חברה זו קיבלה את התשלום עבור הכרטיסים והנופש שהוזמן והטיסה אמורה להתבצע ב 3/7 ועדיין אין כרטיסים. כל יום מאכילים אותנו בשרים אך עדיין לא קיבלנו מענה הגון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת כרטיסים עד שעה 15:00 או החזר כספי מלא בנוסף לתביע בעתיד פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה