פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש סיוט במחיר חמישה כוכבים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בחלום קטן שלי - לקחת את ילדיי, איתי, לחופשה בחו"ל.

יצרתי לי תוכנית לטובת הגשמת החלום - היה ברור לי שמה שיהיה שם הוא גן עדן לילדים ולי.
מה ילדים מחפשים? פעילויות, ריגושים, בריכה ואוכל אכיל...
מה השלב הבא? להגיע לסוכנות הנסיעות, במקרה שלנו איסתא, ולשטוח את החלום.
הגעתי ביחד עם אימי, שעתידה היתה להפוך לשותפה לחלום, ועם שני קלאבים מבוקשים: הרויאל ווינגס והסאן גייט רויאל.
וואלה - שניהם ניראו בדיוק כמו בחלום - עשירים ומפנקים - ובהחלט 5 כוכבים דלוקס.
ביקשנו לנסוע ב- 29/6.

בעודנו יושבות בסוכנות, שלהי חודש מאי, לא נותרו מקומות לתאריכים בהם חשקה נפשנו - הוצעו לנו חלופות בתאריכים אחרים - אך זה לא ממש התאפשר לנו. ממש דקות לפני שהיאוש ניכר על פנינו - הפתיעה אותנו הסוכנת בקלאב "ארמון הקרמלין". לא הייתי ולא שמעתי - אז בחרתי להאמין.
הנחתי שלאחר שקלטה את הראש ואת מה שאנו מחפשים - היא תתפור את החליפה המתאימה. היום, בדיעבד, אני קולטת שהדבר היחיד שמניחים הוא ראש על כרית!
שילמנו על מחצית העיסקה במזומן, במעמד סגירת העיסקה ותשעה ימים לפני הנסיעה את היתר.


מה אגיד לכם? שמחה ועליזה יצאתי מהסניף.
הילדים ואני מתרגשים עד הגג.
והנה היום הגדול מגיע! יום ראשון, אחת וחצי, מטוס חברת התעופה ONARAIR יוצא לדרך - ואנחנו איתו.
הגענו לשדה התעופה באנטליה, חום כבד, ואנחנו סוחבים את המזוודות לבד - ומתחילים מסע כומתה לכיוון האוהל הר-ח-ו-ק של חברת "השטיח המעופף". לאחר בדיקה הצביעו על האוטובוס שיקח אותנו לארמון. אמרתי לעצמי - עוד קצת וארגיש מלכה.
עלינו לאוטובוס, שחס וחלילה שיהיה ממוזג, וקיבלנו הרצאה סוחפת ומאוד מעניינת על אפשרויות הבילוי שלנו מחוץ לארמון - תמורת כמה עשרות דולרים. השכלנו, הזענו עוד קצת ויצאנו לדרך.
פעם נסעתם על צב? אנחנו כן! וזה תמיד קורה דווקא שאתה מת להגיע ליעד.
אמרתי לעצמי, שוב, "כפרה עליך, אוטוטו את בארמון - מלכה".


ואז הגענו, חצי שעה נסיעה (שאני הייתי עושה בחמש דקות)לשעריו של הקרמלין פאלאס.
חייכתי לאימי ואמרתי "וואלה ארמון".
אחרי דו שיח חרשים בקבלה ("שפת האם" שלהם אנגלית...) קיבלנו את החדר הנחשק.
לא ידעתי אם המיטה תהיה מזהב או האמבטייה - העיקר שארגיש מלכה.
התחלנו לגרור אחרינו את המזוודות לכיוון אגף אחד. צ`ופרנו וקיבלנו קומה ראשונה.
אנחנו מתגלגלות לכיוון החדר - ובמשך 10 דקות הליכה אנו קולטות כי מדובר באכסניה - בקושי 2 כוכבים בליל ירח מלא.
מסדורנות מטונפים, ריח של סמרטוטים מסריחים - וגולת הכותרת: ה-ח-ד-ר!
תקשיבו - את האמבטייה לא ניקו כמה חודשים, למרפסת לא הגיעו בכלל.
החדר קטן ועלוב - חיפשתי מצלמה - הייתי בטוחה שזה חדר מנוחה זמני או עבודה בעיניים - ותיכף נקבל את הדבר האמיתי.
כשקלטתי שאף אחד לא בא לקחת אותנו - הבנתי שזה זה.

להזכירכם - הגענו שתי מבוגרות ושני ילדים - קיבלנו חדר זוגי "סטנדרט" לדברי איסתא - כשבאתר המקורי של המלון הם מאכלסים בחדר כזה מקסימום שני מבוגרים וילד. אבל אנחנו קטנים - אפשר לדחוף עשרה....
למרות שהוזמן חדר לארבעה - היו שתי מגבות - חסכוניים
במיטה של הילדים לא היו כריות... בשביל מה? ומים חמים... כל כך חם בחוץ שהם התחשבו וסגרו לנו את המים החמים. אחרי 20 דקות של טיפול - זכינו גם בהם.
התקשרתי לאיסתא נתניה כדי לברר מה הם פיספסו בביצוע העיסקה.
שלמנו - 670$ לאדם (להזכירכם יש שני ילדים בני שש שהעלות שלהם נמוכה - והמחיר לאדם זה לאחר שבוצעה ההנחה) ל- 4 לילות.
המלון מוגדר "5 כוכבים דלוקס".


ולחלק הכי מעניין בסיפור. נציג הסניף העונה לשם אלירן עונה לשיחה.
הצגתי את עצמי וחידדתי שאני מדברת מהקרמלין. שטחתי את אכזבתי והוא מיד סתם לי את הפה וטען שאני לא יודעת על מה אני מדברת. הסברתי לו שהייתי בגסט האווסים - בהודו ולא היתה זוהמה כזו - והוא פשוט סתר כל מילה. כשהשמעתי לאמא שלי את שהוא אומר הוא מיד הוסיף אימרות חכמות ומאוד שירותיות כמו "יאללה יאללה" וכדי לצאת אלוף עולם הוא המשיך להפגין חוכמה ויחס מדהים וסינן כשבע פעמים "יאללה יאללה".
ביקשתי לדבר עם מישהו אחר - והוא אמר שאני אמתין שמנהלת הסניף תסיים שיחה. הסברתי שאני לא יכולה להמתין כי השיחה יקרה - אז הוא הגדיל ואמר "כשהיא תתפנה היא תחזור אליך".


מאותו רגע התחיל טלפון שבור - כשאנו משוחחות עם נציגי השטיח המעופף, באנטליה,כחמש פעמים ועם מנהלת סניף איסתא כחמש פעמים וכל שאנו שומעות הוא : בעיה שלכן. "אם היתה תקלה טכנית היינו מעבירים אתכם חדר" "אם אתן רוצות שנעשה מאמץ ונעבירכן מלון תצטרכו להוסיף כסף".וכמובן שכל דין ודברים מול "השטיח המעופף" מהם איסתא קונה את החבילות עשינו אנחנו כי איסתא לא היו מוכנים לעשות עבורנו.
מאוחר יותר, בערב, שלחו לנו נציגת חברת ה"שטיח המעופף"שנמצאת במלון שתבדוק את תלנתנו - וכל שהיה לה להגיד הוא" הסוכנים מודעים לרמת החדרים ויודעים כי בעל הרשת משקיע בכל מה שיש מסביב ולא בחדרים מתוך הנחת ייסוד שאנשים לא מבלים בחדר".
הנציגה הביעה פליאה מעצם העובדה שלא שיתפו אותנו בכך שזו הרמה וכשהגיעה איתנו לחדר לא ממש הזדעזעה ממראה עיניה.
פה כבר מדובר בהעלמת מידע.
לאחר שהחלטנו להעניק לילדים את החוויה ולהתעצבן ולטפל בנושא כשנשוב - התחלתי להביט ולבחון את ה"דברים מסביב" בהם משקיע בעל הרשת. ומה שמצאתי הוא סטנדרט -בטח לא משהו שמייצג חמישה כוכבים דלוקס

ולסיכום: הגענו לסניף איסתא ולא ביצענו עיסקת "חתול בשק" באינטרנט כדי לקבל תמורה בעד כספנו(ואנו עובדות קשה בשבילו). שמנו מבטחנו בסוכנת על מנת שתתפור את החליפה בצבע ובמידה שאנו בחרנו וקיבלנו חליפה מזוהמת וקטנה בחמש מידות, לפחות, ממידתנו שלנו. שלמנו הון עתק על חבילה שעולה לאיסתא אולי מחצית המחיר - והכי גרוע לא קיבלנו שירות, נציג החברה דיבר בצורה מחפירה - ובגדול מה שאמרו לנו "חייכו, אכלתן אותה".
אני יודעת שכשאני קונה חלב מקולקל בסופר אני לא מחליפה אותו בתנובה.

כספי סוג הנזק :
פיצויי על שיחות, עוגמת נפש והחזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה