פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות בגביית עמלה גבוהה ברכישה טלפונית של כרטיס טיסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.8.08 רכשתי כרטיס טיסה דרך טלפנית של איסתא בטלפון (בשם קארן, שלוחה 4106)..
שאלתי אותה במפורש האם העסקה כוללת עמלה ונעניתי בשלילה.
לאחר מכן קיבלתי לאישור באימייל את עסקת האשראי. כשאישרתי אותה קיבלתי את כרטיס הטיסה האלקטרוני שעליו מופיע מחיר נמוך ב 50$ מהמחיר ששילמתי.
כלומר נלקחה לי עמלה גבוהה על הכרטיס מבלי ליידע אותי על כך. בקבלה על העסקה באשראי לא נכתב כלום על דמי טיפול.
מה שעוד יותר מקומם שבבירור בסניפי איסתא (אותה חברה!) התברר ששם העמלה היא 25$ ולא 50$ לכרטיס. מעבר לכך שבסניף הייתי גם יכול לשלם במזומן וכך לחסוך עמלה בקנייה בכרטיס אשראי (1.04% מהעסקה).
אין שום הגיון שבשירות טלפוני, שלא מצריך אחזקת משרד וקבלת קהל, תהיה עמלה כפולה. אין זה הוגן להונות את הלקוח ולא ליידע אותו על מחיר העמלה בעסקה טלפונית. בסך הכל שילמתי על שני כרטיסים מחיר הגבוה ב 50$ על עמלה (לעומת הסניף, חישוב של 25$ כפול 2) + 15$ עמלה על עיסקה באשראי שבסניף הייתי יכול לחסוך על ידי תשלום במזומן.
שירות הלקוחות של איסתא לא הסכים לפצות אותנו.
כספי סוג הנזק :
השבה ללקוח של 50$ לפחות. פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת גורודצקי מנהלת מח שם ותפקיד:
1. בתאריך ה 13/08/08 פנו מר לוי וחברתו למוקד האינטרנט בחברתנו על מנת לבצע הזמנה לזוג כרטיסי טיסה מת"א לניס צרפת וחזור מרומא איטליה לת"א.
2. יש להבהיר כי חברת איסתא הינה סוכנות נסיעות הלכה למעשה גורם מתווך בין הלקוחות לבין חברות התעופה ואו ספקי התיירות השונים. בהיותה גורם מתווך גוזרת חברתנו עמלה מכל הזמנה כאשר עמלה זו הינה למעשה הרווח של חברתנו מהזמנות הלקוחות.
3. סוכנת הנסיעות פרסה בפני הלקוחות את הצעת מחיר האטרקטיבית ביותר שעמדה לרשותה נכון לרגע פנייתם לטיסות בתאריך שנתבקשה לו על ידם. בנגוד לטענת מר לוי מעולם לא שאל את הסוכנת באם קיימת עמלה על המחיר אלא באם קיימת עמלה נוספת על המחיר שהוצע לו. תשובתה של הסוכנת הייתה כאמור שלילית וזאת מכיוון שהמחיר שכבר הוצע לו היה הסכום הכולל שכבר גילם בתוכו את עמלתנו.
4. הלקוחות שקלו בקפידה את הצעתה וסופו של יום בחרו לקבל אותה ולבצע הזמנה. בו ביום נשלח החוזה ללקוחות ונחתם על ידם ועוד באותו היום קיבלו הלקוחות את כרטיסי הטיסה לידיהם. לאור האמור לעיל איני מבינה על מה ילין הלקוח. הרי את ההחלטה לבצע את ההזמנה ולחתום על המחיר המבוקש קיבל הוא על דעת עצמו באותה המידה עמדה לו הזכות שלא לבצע את ההזמנה דרכנו.
5. כפי שהוסבר ללקוחות בשיחה טלפונית עימי, המחיר שעל גביי הכרטיס הינו למעשה המחיר שנקבע ע"י חברת התעופה ואולם אינו כולל את עמלתנו, זהו למעשה המחיר נטו.
6. בכל הנוגע לטענת הלקוח על תשלום במזומן אבקש להבהיר כי לא הייתה כל מניעה שישלם מזומן בעבור הכרטיסים ואולם כאשר נשאל כיצד מעוניין לשלם בקשתו עצמו הייתה לשלם בכרטיס אשראי.
7. אבקש להבהיר כי נהלי העבודה והתשלומים בכל סניפי ומוקדי איסתא הינם זהים ואולם לכל אחד מהם קיימת הזכות להעמיד הנחה כזו או אחרת לרשות לקוחותיהם ולא מן הנמנע כי הנחה שתנתן ללקוח אחד לא תנתן ללקוח אחר
8. כפי שניתן לראות התנהלותה של חברתנו הייתה ללא כל דופי ובהתאם לתנאים שפורטו בפני מר לוי עם פנייתו לחברתנו, הסכומים שנגבו ממנו נגבו גם הם בהתאם למוסכם בין הצדדים ואושרו בחתימתו של מר לוי.
תגובה:
הובהר ללקוח טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה