פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות כלפיי וניתוק טלפון בפניי! נושא התלונה:
קדוש שרון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג כרטיסים לאנטליה. שילמתי המון כסף במזומן על הירח דבש הזה ואני לא חושב שאני אמור לקבל יחס כזה.
אני אמור לטוס בעוד שבועיים וחצי לירח דבש באנטליה וכאשר ביקשתי מהנציג שירות לשלוח אליי כרטיסים עקב החתונה וסידורי חתונה שנערכים יומיים לפני הנופש הוא אמר שמחר ישלחו לי למייל את הכרטיסים המבוקשים. אני מחכה יום יומיים שלושה ימים ולא נשלחו אליי הכרטיסים. כאשר אני מתקשר שוב לחברה בכדי לבדוק הם שולחים אותי מנציג לנציג וכאילו שלא אכפת לאף אחד כלום מפנייתי. לפעמים שביקשתי שיעבירו אותי ליוליה המטפלת בעניין הכרטיסים ועונה לי אותו נציג הוא ניתק לי את הטלפון בפנים . הוא אמר לי תפסיק להציק וניתק!!! אני לא חושב שמגיע לי יחס כזה מחברה כה גדולה כמו איסתא. אני לא פעם ראשונה מזמין דרככם למרות שיש לי איסתא מרחק 5 דקות מהבית. פשוט אין לי זמן להתעסק עם זה שבועיים לפני החתונה רק שישלחו לי את הכרטיסים וזהו אני לא מבין איפה פה הבעיה.
עלבון סוג הנזק :
לשלוח לי כמה שיותר מהר את זוג הכרטיסים הנדרש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת גורודצקי מנהלת מח שם ותפקיד:
מר קדוש הנכבד

אנו מבקשים לציין כי הצטערנו לקרוא כי לטענתך לא קבלתם את היחס ההולם אתכם כלקוחות . חברת איסתא משקיעה רבות בפיתוח השירות ועושה מאמצים רבים ששירותיה יעמדו ברף ציפיותיהם של לקוחותיה.

אנו מתנצלים באם נוצרה אצלכם הרגשה שלא טופלתם כיאות . בכל מקרה פנייתכם טופלה מול מנהל מוקד איסתא ישיר ע"מ שנוכל להפיק את הלקחים המתאימים ולוודא כי השירות שניתן ללקוחותינו יהא לשביעות רצונם המלאה.

בכל מקרה לפי הבדיקות שערכתי עולה כי הכרטיסים ושובר המלון הועברו לרשותך שבוע ימים לפני הנסיעה ומייד עם קבלתם בחברתנו.

כולי תקווה כי תשובתי זו היוותה מענה הולם לפנייתך וכי נמשיך לשרתך נאמנה גם בנסיעותיך הבאות

בברכה



תגובה:
כבר הועבר הכל ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה