פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת כרטיסי טיסה סדירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור8 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה בחברת איסתא לכרטיסי טיסה במחיר של 291 דולר הפקידה משום מה לא העבירה את ההזמנה לחברת התעופה אל על בגלל זה ההזמנה נפלה ואז הפסדתי את כרטיסי הטיסה במחיר הנל אבל לא שכחה לחייב על הביטוח לחול בסכום של 70 ש"ח בערך ועדיין עד היום לא קיבלתי את ההחזר. יש לציין שחברת איסתא לא מכחישה את הטעות שנעשתה אבל מתנערת מכל אחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנזוף בחברת איסתא ופיצוי על זה שעדיין לא קיבלתי את פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה