|
|
|
|
|
|
חוסר שקיפות-זילזול |
נושא התלונה: |
אדרי יוסי |
שם/כינוי: |
יום שני 22 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אישתי הייתה אמורה לטוס לארה"ב עם ביתנו בת החודש וחצי כשהתקשרנו להזמין את הטיסה נאמר לנו מפורשות שיש מקום שמור לביתנו הקטנה אלא מה כשהגענו לנתב"ג נפגשנו בנציגת שירות מחברת קונטיננטל שאמרה לנו שתסעו עם הילדה על הידיים (12 שעות!!!!) או אל תסעו כלל. כמובן שרצו לקחת מאיתנו בנוסף דמי ביטול רק לאחר שאיימנו בתביעה זה בוטל.בזבזנו המון משאבים,ימי עבודה וזמן יקר לשווא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על הזמן הכסף ועוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב! |
תגובה: |
הפנייה התקבלה במשרדנו
אנו נענה כמיטב יכולתנו. |
פתרון: |
|
|
|