פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע של כרטיסים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן 9 כתובת:
איסתא חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מחיר מופקע של כרטיסים

בתאריך 18/12 ביצעתי הזמנה באמצעות הטלפון דרך נציגה .
הגברת נשמעה לי מקצועית ואמינה ונתנה לי הצעת מחיר,
למרות שלא בדקתי במקומות אחרים (זו כנראה היתה טעותי), ביצעתי את ההזמנה לבולגריה .
ביום חמשי ה- 18/12 אחרי 2 שעות החלטתי לבדוק באינטרנט את המחירים ולהפתעתי הגדולה גיליתי שיש פער גדול מאוד בין המחיר שקיבלתי ובין המחיר שראיתי באינטרנט.
ביום ראשון 21/12 התקשרתי למס' סוכנויות להשוואת מחירים ושוב נדהמתי למשמע אוזניי,
המחיר שנתנו לי היה 380$ לעומת המחיר שקיבלתי מכם 485$.
בבדיקה שארחתי אם הקבוצה היוצת אתי המחירים שהם שלמו כ400 $
אשמח מאוד להבין מדוע יש פער כזה בין סוכנות לסוכנות ומדוע הסוכנת לא דאגה לעדכן אותי שהמחיר זול יותר ממה ששילמתי, דבר שגובל בחוסר אמינות וב"גניבה" מלקוח.
אני לא מבין איך משרד מכובד שכמותכם בעל סניפים בכל רחבי הארץ מעסיק סוכני נסיעות לא אמינים ולא מקצועיים שגורמים ללקוח להרגיש מרומה ומאוכזב.
אשמח לקבל תגובתכם המהירה

עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
איסתא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתכם התקבלה ואנו נטפל בפנייה מול הלקוחות
תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה