פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2004 רכשתי חבילת תיור דרך חברת נופש ישיר שכללה הסעות משדה התעופה וחזרה.
בגלל מידע שגוי של נציגת החברה, חיכיתי למונית אולם זו עזבה שעה קודם ונציגת החברה לא עדכנה אותי.
בכדי לא להפסיד את הטיסה נאלצתי לקחת מונית על חשבוני שעלתה כ300 ש"ח.
מאז אני בתכתובות עם החברה בבקשה להחזר כספי שכן כסטודנט 300 ש"ח לא באים לי בקלות
מלבד מכתבים מהחברה כי הנושא בטיפול וטלפונים מדי פעם, אני לא רואה כי הם עומדים להחזיר לי את כספי, למרות ששלחתי להם העתק חשבונית.
אשמח אם תוכלו לעזור לי.

לפני כחודש שלחתי אליכם תלונה זו יתכן ושגיתי כשלא נרשמתי כך שאני מקווה שאין כפילות בטיפול התלונה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה