פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת החזר עבור שירות ששילמתי עבורו ולא קבלתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רושלים, רחוב הנביאים 31, בית ארלדן כתובת:
ירושלים, רחוב הנביאים 31, בית ארלדן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2008 נסעתי עם בתי לחופשה באיסטנבול בחבילת נופש שרכשתי באיסתא.
החבילה עבורה שילמתי כללה טיסות, העברות משדה התעופה למלון ומהמלון לשדה התעופה, ושהייה במלון.
נאמר לי כי בשדה התעופה ימתין נציג של חברת ההסעות ויסיענו למלון.
נחתנו, שחררנו את המזוודות, וניגשנו לחפש את נציג חברת ההסעות.
לאחר חיפושים ארוכים לשווא, נאמר לנו על ידי נציגה שלא ברור לנו לאיזו חברה היא שייכת, שההסעה שלנו נסעה מזמן, בלי להמתין לנו. וההסעה הבאה תהיה אולי בעוד שעתיים לפחות, אחרי שתגיע טיסה נוספת, גם זה לא בטוח.
התקשרתי למיטל נציגת איסתא בישראל, והבהרתי לה את המצב.
היא ביררה מה שביררה, ואישרה לי לנסוע במונית למלון, ושאקבל החזר כשאגיע ארצה.
אגב, כשהגעתי למלון, יצרתי קשר עם חברת ההסעות, לוודא את האיסוף מהמלון לנמל התעופה - והתברר שאני בכלל לא רשום שם אצלם, והייתי צריך שוב להקדיש זמן, עצבים וטלפונים ארצה ולחברת התעופה, עד שקבלתי מהם אישור בפקס שיאספו אותי מהמלון לשדה התעופה.

כששבתי ארצה, פניתי לסניף של איסתא, העברתי אליהם את הקבלה על סך 25 יורו, ומכתב המפרט את פרטי האירוע ומבקש החזר על אותם 25 יורו.
לא בקשתי החזר על הזמן האבוד, לא על עוגמת הנפש, לא על הטלפונים הרבים לישראל ולחברת הנסיעות.
רק את דמי הנסיעה במונית.
נאמר לי שתביעתי בהחלט מוצדקת, ושייקח בערך חודש וחצי כדי לקבל החזר.
מאז, אני נדחה בלך ושוב על ידי נציגי איסתא שבסניף. הגעתי לשם כמה וכמה פעמים, טלפנתי אליהם, וכלום.
כבר כמעט חמישה חודשים מעת שפניתי אליהם, ועדיין הנושא "בבירור".
לפני חודשיים אמרתי להם שאני נותן להם שבוע לסגור את הפניה - הבטיחו לי החזר תוך יומיים.
מאז חלפו עוד חודשיים!

אגב, יצויין שזו לא היתה התקלה היחידה - גם ביטוח נוסעים לא עשו לי למרות שסוכם עם הסוכנת שהחבילה תכלול ביטוח - נאלצתי להתקשר בבוקר הטיסה לחברת ביטוח ולעשות בעצמי ביטוח ולשלם עליו בנפרד.

לא יעלה על הדעת שחברה מוכרת תתנער מהתחייבויותיה ללקוחותיה, ובמשך חמישה חודשים תטען ש"הנושא בבדיקה".
מה יש לבדוק כל כך הרבה זמן?!
כספי סוג הנזק :
החזר ההפסד הכספי פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
איסתא שם ותפקיד:
שלום רב! תגובה:
קיבלנו את פנייתכם,הפנייה בטיפול
ואנו נענה ללקוחות תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה