פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירח דבש בקוסטה בראבה שהפך לסיוט נושא התלונה:
סרנגה (אונה) סיגלית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 25/09/2008 ביצענו עיסקה באתר איסתא, דרך האינטרנט מס' הזמנה 22587 . משיחה יזומה שלי עם נציג איסתא "מנופש ישיר" בשם רועי לוודא כי נקלטה ההזמנה באינטרנט, התברר לי כי כל אחד מהם הוא גוף בפני עצמו לכן ביררתי מולו כי לא תבוצע גבייה בטעות, אך למרות הבטחותיו בוצעה הזמנה נוספת, דרך "נופש ישיר" ואף תשלום דרך כרטיס האשראי שלי, וכל זה ללא אישורי וידיעתי, רק למזלי שנודעה לי בעקבות פנייה של מחלקת הגבייה, בחורה בשם יוליה שלא ידעה כי קיבלה אישור מוויזה, שהחליטה להתקשר לבן זוגי יעקב סרנגה במקום למבצעת ההזמנה סיגלית אונה ועוד קיבלתי ממנה כעסים ותשובה של "תדברי עם הנציג שביצע איתך את ההזמנה" שכמובן לא היה כזה, היות ולא ביצעתי את ההזמנה, אז אחרי שיחות לא מעטות מול ויזה והאפשרות בכלל להשיג את הנציגה מהגבייה יוליה ומול הנציג אור שההזמנה המקורית בוצעה דרכו והנציג מנופש ישיר רועי, התברר כי בוצע בטעות גבייה ללא ידיעתי למרות שוידאתי מס' פעמים מול רועי "מנופש ישיר" כי לא תבוצע הזמנה והנושא טופל, רק שהבטחות לחוד וקיומן לחוד. בתאום מול ויזה נשלח הביטול והנושא טופל.
לאחר יומיים לערך הנציג אור הודיע לנו כי לא אושרה ההזמנה במלון SIRIUS אך בטיסה ישנם מקומות פנויים, כך שלפי העיסקה הינו אמורים להשתכן שם וכי אין מקום בתאריכים במלון שנקבע הטיסה.
בעלי לקח יוזמה ונכנס לאינטרנט ונתן לנציג אור מס' שמות של בתי מלון לבדיקה, הנציג אור בדק לפי הרשימה שניתנה לו ע"י בעלי ולמזלנו במלון רויאל ביץ' היה מקום ומאוד שמחנו.
כל-כך היה חשוב לנו לצאת, תוכננה חתונתנו בתאריך ה- 3/09/2008 ומאוד רצינו לאחר החתונה שלנו לטוס לירח דבש. לבסוף הוחלט על מלון רויאל ביץ' בקוסטה בראבה, כך שהיה תאום מול בית המלון. נאמר לנו כי תוך כמה ימים נקבל באימייל את הניירת, כמו: כרטיסי הטיסה והאישור לכניסה למלון וכו', ביקשנו שלא יאוחר מיום א' היות ונהיה בלהט ההכנות לחתונה. כך שיצא כי הטיסה נלקחה מדיל שבאתר והמלון היה בעסקה אחרת, היות ומלון שהיה בעסקה לא היה מקום.
ביום א' 31/08/2008 אכן שלח אלי אור הנציג באימייל את הניירת, כמו שקבענו ואף הוצאתי בהדפסה את הניירת.
ביום א' 7/09/2008 בבוקר ביום הטיסה, הסתכלתי על הניירת ושמתי לב כי התאריכים שנרשמו בניירת שנשלחה אלי לא כ"כ מסתדרים עם השהייה במלון רויאל ביץ', ניסיתי ליצור קשר עם הנציב אור שאיתו ביצעתי את העסקה, אך לא היה מענה בשלוחה שלו ואף באימייל ששלחתי לא היה מענה. הנחתי שהכל יהיה בסדר וכנראה חלה טעות אנושית, כי ולא הגיוני שאם שילמנו 7 לילות במלון איך זה שהטיסה בתאריך ה- 13/09/2008 כי מה- 7/9 עד 13/9 זה 6 לילות במלון לא 7 לילות.
שלחתי אימייל לנציג אור לבדיקה שהחזיר לי תשובה (רק שלא הספקתי לקרוא אותה), כי אחרי שנחזור נפנה אליהם להתלונן. הגענו לברצלונה וניגשתי לברר אצל המדריך של חברת "גידן" איתי והראיתי לו את הניירת, הוא בהתחלה לא כ"כ הבין, ולאחר אמר "שזה אכן לא הגיוני ויכול להיות שזו טעות אנושית", הוא נתן לי את מס' הטלפון של בחורה מ"גידן" בשם רחלי שהמליץ לי לדבר איתה ולברר, כל השבוע חשבנו על הנושא אבל הנחנו כי אכן זו טעות אנושית כך שעד יום שישי ה- 12/9/2008 בערב שקיבלנו למלון דף של חברת "גידן" שבו נרשם כי בתאריך ה- 13/9/2008 יש לחכות בלובי המלון בשעה 19:45 להסעה, החלטתי להתקשר לרחלי אותו טלפון שקיבלתי מאיתי המדריך לברר את הסוגיה, משיחה בנינו היא כמובן לא כ"כ הבינה את העניין ואמרה שלא הגיוני שנתנו לך 7 לילות שאני בפועל אלון 6 לילות, היא ביקשה שאשלח לה את הטופס בפקס לוודא שאולי טעיתי, אך משיחה נוספת מולה לאחר שליחת הפקס, הובהר לי כי מס' טיסה 1200 שרשומה היא רק ביום שבת בלילה (מוצא"ש) וזה בטוח, כך שישנה טעות וניתן לי עוד לילה במלון שאין לי צורך בו והיא לא מבינה למה זה נעשה. היא הציעה לי להגיע לארץ ולברר את הנושא היות וכאן בברצלונה) לא כ"כ פשוט לשנות תאריכי טיסה. וכך היה, שהגענו לארץ יצרנו קשר עם אור הנציג איתו ביצענו את העסקה המקורית, הוא נפנף אותנו בתשובה של "תדברו עם מחלקת שירות הלקוחות של איסתא אני לא יכול לעזור" ואכן משיחה מול אינה ממחלקת שירות לקוחות, נאמר כי העיסקה במקור היא של "יוסי טורס" ולא שייכת "לאיסתא". ופנייה שלהם נענית לאחר 3-4 חודשים. מה גם שעד היום לא קיבלתי תשובה ואנחנו כבר ב- 18.3.2009.
אני חושבת שמספיק טורטרנו ועוגמת הנפש הן בארץ והן בספרד,תכננו ירח דבש וזה היה סיוט מהלך שאין לי מילים לתאר, השירות היה שירות של סחבת וטירטורים אין סופיים מאחד לשני שאם הנציג לא נמצא נאמר כי "בנושא הזה הוא מטפל ולא אני" ו- "זה לא קשור אלי".
שאלתי היא: למה לגבות מאיתנו כסף על לילה במלון, שלא נוכחנו בו, גם את זה הנציג לא ידע?
סך העיסקה היה 1,280 אירו לפי 5.3 = 6,784 ₪ בתוספת 150 ₪ לקרדיט סה"כ 6,934 ₪
סך לילה במלון רוייאל ביץ' לערך 1,000 ש"ח.

תודה רבה,
סיגלית ויעקב סרנגה (אונה)

כספי סוג הנזק :
החזר כספי ועוגמת נפש פתרון נדרש :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה