ניסיון שיקרי לתשלום נוסף בעקבות דחיית טיסה ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף מרץ 2009 ביצעתי הזמנת טיסה לאיטליה הכולל שכירות רכב ובית מלון. מס' הזמנה- 2353324261083 על ת.ז מס'- 025361155. על שם- אבי
עקב מחלה הטיסה לא בוצעה, הודענו באותו היום גם לחברת התעופה וגם התקשרנו לאיטליה להודיע למלון וחברה להשכרת הרכב, שאמרו לנו שאין בעיה עם זה ויש צורך להודיע לחברה ממנה ביצענו את ההזמנה (איסתא).
לגבי הטיסה איסתא דרשה מאיתנו $150 דמי ביטול, למרות כי ציינו מס' פעמים כי מדובר בדחייה ולא ביטול ויש מיקרים שלא בשליטה שניתן לבוא לקראת הלקוח. איסתא טענו כי זה הקנס שטורקיש איירליין דורשת. התקשרתי לטורקיש לברר את הנושא והם אמרו שאין דבר כזה דמי ביטול אלה רק אם הטיסה הבאה שנזמין תהיה יקרה יותר יהיה צורך להוסיף, התקשרנו שוב לאיסתא ולמרות שמסרנו לבחורה בשם טניה את דברי טורקיש היא עמדה בשלה שזה מה שדורשים מהם ולא מוכנים לוותר, נאלצנו שוב להתקשר לטורקיש ונמסר לנו את אותם הדברים כי אין דמי ביטול גם אם הודענו באותו יום הטיסה ו"כנראה איסתא מנסה לעשות כסף על הגב שלנו"- (דיברי טורקיש). וכך שוב חזרנו לאיסתא ושוב לטורקיש מדובר בטרטור של 5 פעמים לכל חברה וכמובן יש גם זמן המתנה לא קצר. כשביקשתי להמתין על הקו עם איסתא על מנת שיבצעו ועידה עם טורקיש (וישמעו את הדברים מהחברה עצמה), כדי לסגור את הנושא ושנוכל לקבוע תאריך אחר הם אמרו כי הם לא יכולים לעשות זאת.
נאלצנו בסופו של דבר להגיע באופן אישי לטורקיש על מנת לברר אחת ולתמיד את הנושא ושוב הוסבר לנו כי אין דבר כזה $150 דמי ביטול דרכם וכי איסתא חוצפנים לעזוב את אותם בצד ולבצע את הטיפול דרכם.
לגבי הרכב והמלון גם נמסר לנו דרך איסתא כי זה אבוד אחרי דין ודברים וצעקות מסרו לנו כי הקנס הוא יום אחד על המלון ו-$21 על הרכב למרות שהודענו באותו היום לשתי החברות ומבחינתם זה היה בסדר אבל משום מה רק איסתא מנסה להוציא מהלקוחות כסף בכל דרך וממציאים קנסות למרות שאין ממפלים את האשמה על החברות דרכם עשו את ההזמנה למרות שהדבר התברר כלא נכון לחלוטין.
המלון והרכב נמצאות באיטליה ואיתן יותר קשה לבדוק את הנושא כמו עם חברת התעופה אך גם פה אני מאמין כי איסתא מנסה להוציא כסף על הגב שלנו ללא שום סיבה וזאת לפי מקרה כרטיס הטיסה ודיברי טורקיש שדרכם בוצעה ההזמנה ותשובת חברת שכירות הרכב והמלון כשהודענו על הביטול.
אציין בנוסף כי שירות הלקוחות של איסתא (המחלקה המטפלת בהזמנות שבוצעו), חוצפנים ממדרגה ראשונה,בעלי יחס מזלזל, לא נותנים להוציא מילה מהפה. רק אם מרימים את הקול הן שותקות וניתן למסור את הגירסה שלך.
גם כשביקשתי לדבר עם מנהל לא נתנו לי. שלחו אלי מייל לאשר דמי ביטול שלחתי להם שאני לא מאשר בשום פנים ואופן בתגובה הנציגה אמרה שזה לא משנה אם אני מאשר או לא.
הנושא נמשך חודש למרות שהודעתי כי אני רוצה להוציא את הטיסה לפועל ולמצוא איתם תאריך אחר לא יכולתי לעשות זאת מכיוון שלא סגרו לי את נושא הדחייה בנוסף ביקשו ממני לבצע הזמנה נוספת (אחרי שהתשלום כבר עבר להזמנה הראשונה), כנראה על מנת שיוכלו לגבות את דמי הביטול בהחזר של ההזמנה הראשונה.
|
עוגמת נפש,זלזול |
סוג הנזק : |
לסגור את נושא הדחייה ללא דמי ביטול לרכב והמלון והתנצלות על הטרטור הרב שעברתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|