פרטי התלונה

תלונות איסתא

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כםפי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 28.03.09 קניתי כרטיס לחו"ל באתר של איסטא, היה כתוב שיש מקומות. למחרת התקשר נציג החברה ואמר שספק לא מאשר מקום בטיסה, אך הכסף ירד מכרטיס אשראי. התקשרתי לשאול מה עם הכסף, אמרו תוך 5 ימים יהיה זיכוי בחשבון. עד עכשיו שולחים אותי מנציג שירות לנציג בלי לתת תשובה מתי אקבל הכסף!!!!!!! נציגי שירית לקוחות חצופים וצועקים. אין מענה אחר, אין עם מי לדבר.......... מה עושים?
1768 ש"ח סוג הנזק :

איסתא שירות לקוחות

, תגובה:
גורודצקי יפעת מנהלת מח שם ותפקיד:
פתח דבר אבקש להבהיר כי איסתא הינה סוכנות נסיעות, גורם מתווך בין הנוסעים לבין ספקי השרותים השונים.

במקר דנן בצעו הלקוחות הזמנה באתר האינטרנט של החברה אשר בו מפורסמים שחור על גבי לבן תנאי ביצוע ההזמנה באתר, כולל העובדה כי כאמור ההזמנות תלויות אישור הספקים השונים וכי כל הזמנה הינה בגדר בקשה עד לאישורה על ידי אותם ספקים.

למצער ולאחר ביצוע ההזמנה והעברתו לספק הרלוונטי הודיע הספק כי לא נותרו באמתחתו מקומות על מנת לאשר את ההזמנה ובתאריך ה 29/03/09 יצרו קשר עם הלקוחות על מנת לעדכנם כי לצערנו לא ניתן לאשר את החבילה. עוד הובהר להם כי אנו מטפלים בהחזר הכספי.

ללקוחות כבר הושב כספם באמצעות המחאה בחודש אפריל.

בברכה
תגובה:
ללקוחות כבר הושב כספם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה